۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۳۹۲۲
در مجتمع عالی فقه حجتیه برگزار شد؛

مراسم میلاد حضرت زهرا، گرامیداشت دهه فجر و عمامه گذاری طلاب المصطفی

مراسم میلاد حضرت زهرا، گرامیداشت دهه فجر و عمامه گذاری طلاب المصطفی
مراسم میلاد حضرت صدیقه کبری(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و عمامه گذاری طلاب المصطفی با حضور آیت الله حسینی بوشهری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مراسم میلاد حضرت صدیقه کبری(س) و گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و عمامه گذاری بیش از 60 از تن طلاب المصطفی با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین وحجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رییس جامعة المصطفی العالمیه پیش از ظهر امروز در مجتمع عالی فقه حجتیه برگزار شد.

آیت الله حسینی بوشهری در این مراسم بیان داشت: انقلاب اسلامی ما ریشه در آموزه های مکتب علوی و نبوی دارد و ما اگر بخواهیم این انقلاب را حفظ کنیم باید در خود آمادگی لازم را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی نیز در این مراسم گفت: زنان در دنیای امروز نیازمند داشتن الگویی هستند تا بتواند کرامت زن را به جهانیان نشان دهد و اسلام این الگو را به وسیله وجود حضرت زهرا (س) به جهان عرضه کرده است.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام تلخابی مدیر مجتمع عالی فقه حجتیه با اشاره به مراسم عمامه گذاری طلاب المصطفی اظهار داشت: لباس روحانیت بسیار ارزشمند و پوشیدن آن بسیار عالی است.

وی افزود: تلبس طلاب برکات فراوانی دارد اما شرط آن این است که احترام این لباس حفظ شود و گرنه رعایت نکردن اقتضائات آن مشکلات عدیده ای را برای ما به همراه خواهد داشت؛ بنابراین عهد ببندیم که حرمت این لباس را حفظ کنیم./1399/پ202/ف

ارسال نظرات