۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۷۳۹۳۰
همگام با انقلاب؛

امپراتوری رسانه‌ای؛‌ برّنده‌ترین سلاح دشمن در جنگ با اندیشه انقلاب اسلامی

امپراتوری رسانه‌ای؛‌ برّنده‌ترین سلاح دشمن در جنگ با اندیشه انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: در دوره کنونی دشمن با کمک امپراتوری رسانه خود و با ایجاد باورهای غلط و انکار حقایق به جنگ اندیشه انقلاب اسلامی آمده است.

به گزارش خبرنگار سروس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی عباسی رییس جامعة المطفی العالمیه در مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)، دهه فجر و عمامه گذاری طلاب در مجتمع عالی فقه حجتیه که پیش از ظهر امروز برگزار شد با اشاره به جریان های مختلفی که در دنیا به اسم دفاع از حقوق زن فعالیت می کنند گفت: آنچه بسیاری از این جریانات از آن غفلت می کنند حقوق زن است.

رییس المصطفی اظهار داشت: اسلام در روزگاری که زن در مظلومیت بود الگویی به جامعه بشری عرضه کرد که کوثر و خیر کثیر بود و آن حضرت زهرا(س) است که نه تنها برای زنان بلکه برای همه بشریت الگوست.

وی افزود: امروز مسأله عالم، خانواده و عفاف و نحوه حضور بانوان در اجتماع و فعالیت های اجتماعی و سیاسی است و اسلام در این زمینه الگویی درخشان دارد که به لحاظ معنوی و عبادی نمونه ای قابل ارائه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما که امروز 42 سالگی آن را جشن می گیریم هم از برکات وجودی حضرت صدیقه طاهره (س) است و این یک حادثه بزرگ و نقطه عطفی در تاریخ بشر به شمار می آید که محاسبات عالم را تغییر داد و بی تردید جهان قبل از انقلاب با جهان پس از آن متفاوت است.

رییس المصطفی گفت: انقلاب اسلامی داری فکر، اندیشه و گفتمان است و در زمانی این اندیشه مطرح شد که غرب ادعا می کرد که جهان اندیشه به پایان رسیده و نظریه پایان تاریخ را رونمایی کرد و تنها تفکری که امروز در مقابل اندیشه غربی قد علم کرده اندیشه انقلاب اسلامی است.

وی به تلاش دشمن برای نابودی اندیشه انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در این 42 سال از هر تلاشی فروگذار نکرد؛ از ترور گرفته تا تحریم و جنگ برای نابودی انقلاب اسلامی را رقم زده است و در دوره کنونی به استفاده از امپراتوری رسانه روی آورده و با ایجاد باورهای غلط و انکار حقایق به جنگ اندیشه انقلاب اسلامی آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به مناسبت عمامه گذاری طلاب المصطفی در این مراسم اظهار داشت: نهادهای علمی و کسانی که توفیق تلبس به لباس مقدس روحانیت را دارند مسؤولیت دارند تا به ترویج اندیشه انقلاب اسلامی بپردازند و این پیام الهی را به همگان برسانند و توکل، صبر و مقاومت رمز موفقیت در این عرصه است./1399/پ202/ف

ارسال نظرات