۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۰۵۹

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
کوواکس تا امروز هیچ واکسنی در دنیا توزیع نکرده است، آقا و خانم سلبریتی لطفا فقط مالیاتت رو بده!، فشارهای عجیب و غریب بر قوه قضائیه در ایستگاه آخر پرونده هفت‌تپه، روایت رهبر انقلاب از یک دروغ واضح و مغرضانه بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، کوواکس تا امروز هیچ واکسنی در دنیا توزیع نکرده است، آقا و خانم سلبریتی لطفا فقط مالیاتت رو بده!، فشارهای عجیب و غریب بر قوه قضائیه در ایستگاه آخر پرونده هفت‌تپه، روایت رهبر انقلاب از یک دروغ واضح و مغرضانه بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

کوواکس تا امروز هیچ واکسنی در دنیا توزیع نکرده است

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت طی توییتی نوشت: ایران از ابتدا از طریق کوواکس پیگیر خرید واکسن بوده و ثبت سفارش و پیش‌پرداخت هم از همین طریق انجام شده است.

نکته اینجاست که کوواکس تا امروز هیچ واکسنی در دنیا توزیع نکرده و از آخر این ماه شروع به فعالیت می‌کند.

ایران هم درنخستین مرحله ۴ و نیم میلیون دوز واکسن تحویل خواهد گرفت.

 کوواکس تا امروز هیچ واکسنی در دنیا توزیع نکرده است

 

آقا و خانم سلبریتی لطفا فقط مالیاتت رو بده!

مسعود براتی، کارشناس مسائل سیاسی خطاب به سلبریتی‌ها در توییتر نوشت: آقا و خانم سلبریتی هر چی میخواهی بگی، بگو راحت باش، فقط مالیاتت رو بده!

اینها حق‌الناسه!

 

آقا و خانم سلبریتی لطفا فقط مالیاتت رو بده!

 

فشارهای عجیب و غریب بر قوه قضائیه در ایستگاه آخر پرونده هفت‌تپه

احمد نادری، نماینده مجلس در خصوص ماجرای هفت تپه طی توییتی نوشت: پرونده هفت تپه در قوه قضاییه است و در ایستگاه آخر. خبرهای چند روز اخیر حکایت از لابی های شدید و فشارهای عجیب و غریب بر قوه دارد.

قطعا با رویکرد ضدفسادی که از حضرت آیت الله رئیسی سراغ داریم، می دانیم ملت ایران انشاالله بزودی خبر خوشی دریافت خواهد کرد.

فشارهای عجیب و غریب بر قوه قضائیه در ایستگاه آخر پرونده هفت‌تپه

 

روایت رهبر انقلاب از یک دروغ واضح و مغرضان

صفحه توییتر منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به نقل از ایشان نوشت: در هیچ مقطعی از تاریخ ایران، این همه بانوی تحصیلکرده و موثر و فعال نداشته‌ایم، این همه نویسنده و مترجم و هنرمند زن نداشتیم. این از برکت جمهوری اسلامی و نگاه اسلام به زن است. تبلیغات پرحجم غربی وانمود میکنند که با اسلام جلوی رشد زن گرفته میشود، این یک دروغ واضح و مغرضانه است.‌

روایت رهبر انقلاب از یک دروغ واضح و مغرضانه

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات