۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۷۴۱۲۰
همگام با انقلاب؛

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند
لرستان - حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب، گفت: امروز نیز مردم در تداوم راه انقلاب و شهدا رسالت خطیری بر دوش دارند.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت دهه فجر بیان داشت: ایام الله دهه فجر یادآور جریان نصرت و امداد الهی بر امام و امت به پا خاسته ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه روز رسیدن امت اسلامی به آزادی و استقلال و کوتاه شدن دست طاغوت ها مصداقی از ایام الله است، تصریح کرد: باید آن روزها را همواره به خاطر داشته باشیم، خاطره ای که توجه به آن ما را از بازگشت به وضع گذشته حفظ می کند.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را عید حقیقی ملت ایران عنوان کرد و گفت: امام راحل با رهبری الهی خود راه زیستن، کامل شدن، سازندگی حقیقی زندگی به گونه ای که مورد رضای خدا و دستور اسلام است و عدم سازش با قدرت های استکباری و ضداسلامی را به ما نشان داد و ملت ایران اسلامی در پرتو اطاعت از امامشان دوران سخت محرومیت های معنوی و مادی را که رژیم شاهنشاهی بر آنها تحمیل کرده بود به برکت خون شهیدان پشت سر نهاده و دوران پر افتخار انقلاب اسلامی را آغاز کردند.

حجت الاسلام عبداللهی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: تحقق آرمان شهیدان تاریخ اسلام یعنی حاکمیت الهی در ایران، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور و رساندن ایران به عزت و کرامت شایسته خود، صدور شعارهای انقلاب و الهام بخشی به حق طلبان عالم و گسترش آزادی های هدفمند و تشویق جوانان به آزاداندیشی از جمله دستاوردها بود.

وی ادامه داد: پیشرفت در معنویات و امکان سیر تکامی در فضای انقلاب، گسترش عدالت اجتماعی، اهتمام به مبارزه با فساد و عوامل آن، ایستادگی در برابر زورگویان و سلطه طلبان جهانی و پیشرفت چشمگیر انقلاب اسلامی نسبت به گذشته و رشد علمی و صنعتی از دیگر دستاوردها بود.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه اتکای نظام اسلامی به ایمان و حمایت معتقدانه آحاد مردم است، افزود: دشمنان می خواهند این ثروت عظیم و ذخیره عظیم ملی را با تبلیغات ابر رسانه های خود متزلزل و ضعیف کنند و به وسیله سیاه نمایی این دستاوردهای بزرگ انقلاب را معکوس جلوه دهند.

وی عنوان داشت: دشمنان بدانند انقلاب متعلق به ملت ایران و امام و شهدا است و همه مردم و مسؤولان خدمتگزار با تمام وجود از این میراث امام راحل و شهدا در پرتو اطاعت از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب حراست کرده و سرانجام آن را به دست صاحب اصلی حضرت بقیه الله الاعظم خواهند رساند.

مدیر حوزه علمیه لرستان بیان کرد: مردم به عنوان صاحبان این انقلاب و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی امروز در گام دوم انقلاب رسالت خطیری بر دوش دارند.

وی پیدایش انقلاب را معجزه الهی خواند و بیان داشت: در طول بیش از ۴۰ سال انقلاب در برابر هجمه ها و دسیسه های سنگین به پشتوانه ملت ایران ایستادگی کرد.

حجت الاسلام عبداللهی با تاکید بر این اینکه باید قدر ملت را بدانیم، عنوان داشت: خدمت خالصانه و صادقانه به مردم مهم ترین عامل برای قدردانی از ملت ایران اسلامی است./۹۴۵۱/ت210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات