۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۶۷۴۲۰۱

پژوهشی اولویت های سایبری «جو بایدن»، رییس جمهور جدید آمریکا+ دانلود فایل

پژوهشی اولویت های سایبری «جو بایدن»، رییس جمهور جدید آمریکا+ دانلود فایل
بازطراحی ساختار سایبری آمریکا و به ویژه احیای بخش هایی که در دوران ترامپ حذف شده بودند، به منظور تحقق بازدارندگی سایبری، نخستین اقدام بایدن در ایجاد هماهنگی و تسهیل روابط میان بنیادها و آژانس های سایبری است.

به گزارش خبرگزاری رسا، بازطراحی ساختار سایبری آمریکا و به ویژه احیای بخش هایی که در دوران ترامپ حذف شده بودند، به منظور تحقق بازدارندگی سایبری، نخستین اقدام بایدن در ایجاد هماهنگی و تسهیل روابط میان بنیادها و آژانس های سایبری است. ایالات متحده در دوران بایدن در رویارویی با چین، به دنبال یک اجماع سایبری-تجاری به روز و مؤثر خواهد بود. رئیس جمهور جدید ایالات متحده، در برابر روسیه رویکردی سخت اتخاذ می کند و از طریق همکاری مؤثر با بخش خصوصی و متحدان سیاسی به ویژه اتحادیه اروپا، برای محافظت از داده ها، حریم خصوصی، موضوع شبکه های اجتماعی و همچنین زیرساخت های حیاتی آمریکا و امنیت انتخابات، لوایح جدیدی تدوین و اجرایی خواهد کرد.

جو بایدن در مقابله با ایران، از یک سیاست فشار حداکثریِ تهاجمی خشونت آمیز به رهبری افراطیونی مانند جان بولتون و برایان هوک به یک روند تدریجی نفوذ بر بستر علاقه های فرهنگی و ارتباطات ورزشی و فناورانه با حضور ایرانی آمریکایی ها روی می آورد. پروژه مشروعیت سازی بین المللی برای فشار حداکثری و اتکا بر تنش های اجتماعی و شکاف های اقتصادی به منظور دوقطبی سازی های هوشمند ملت-دولت با هدف تولید نارضایتی از وضع زندگی در ایران برنامه احتمالی آمریکایی ها در این حوزه خواهد بود. شاید بتوان راهبرد جدید را «نفوذ تحریم محور» نامید.

برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات