۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۷۴۲۶۷
همگام با انقلاب؛

قوه مجریه در تراز گام دوم انقلاب؛ رمز غلبه بر مشکلات

قوه مجریه در تراز گام دوم انقلاب؛ رمز غلبه بر مشکلات
حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه جریان حق و امام حق به برکت انقلاب به اوج اقتدار رسیده، گفت: برای غلبه بر مشکلات قوه مجریه ای در تراز گام دوم انقلاب نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار شب گذشته در جلسه بصیرتی که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره(س) گفت: زهرای مرضیه(س) برای دفاع از حق و امام حق به میدان آمد و موفق هم شد و اگر ایشان به میدان نمی آمد، حق و امام حق دفن می شد.

وی ادامه داد: شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی، احمد کاظمی، ابومهدی المهندس و فخری زاده نیز همچون حضرت زهرای مرضیه(س) برای دفاع از حق و نماینده حق به میدان آمدند و اجازه ندادند دشمن گزندی به امام خمینی(ره) برساند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب نقشه های دشمن برای تضعیف جایگاه رهبری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: امروز هدف اولیه دشمن مقام معظم رهبری است و ایشان را مورد هدف قرار داده اند و اعتقاد دارند که اگر ایشان را مورد هجمه قرار دهند، جریان حق فروکش می کند.

جریان حق و امام حق به برکت انقلاب اسلامی به اوج اقتدار و قدرت رسیده است

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه جریان حق و امام حق به برکت انقلاب اسلامی به اوج اقتدار و قدرت رسیده است، ابراز کرد: شرایط در دوران زهرای مرضیه(س) اینگونه بود که حق و امام حق در اوج غربت قرار داشت، به گونه ای که امام حق جز حضرت زهرا(س) یاور دیگری نداشت، اما در زمان حاضر حق در اوج قدرت قرار دارد.

وی مظلومیت پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در طول تاریخ را مورد توجه قرار داد و افزود: حکومت اسلامی یعنی «حکومت آزمایش مردم به امام و آزمایش امام به مردم»، از این رو تنها حکومتی که می توان آن را مردم پایه دانست، حکومت پیامبر اکرم(ص) است که آن هم همه می دانیم ایشان در میان آن حکومت بسیار مظلوم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اقتدار و عظمت ایران در سایه رهبری معظم انقلاب و نایب عام امام زمان(عج) را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در جریان بنزین رساندن به ونزوئلا این اقتدار را به خوبی مشاهده کردیم؛ آمریکا، ونزوئلا را از آن جهت که نزدیک به آمریکا است و در جبهه مقاومت قرار گرفته، می خواهد از بین ببرد و برای رسیدن به این هدف باید یکی از سه گزینه نظامی، اقتصادی و سیاسی را انتخاب کند؛ آمریکا از آن رو که در گزینه های نظامی و سیاسی به مشکل برخورده است، گزینه اقتصادی را انتخاب کرد و برای نیل به هدفش بر روی گلوگاه اقتصادی ونزوئلا یعنی سوخت دست گذاشت و اعلام کرد هر کشوری به این کشور سوخت برساند مورد حمله قرار می گیرد، اما دیدیم که ایران مقتدر این کار را با اقتدار و قدرت انجام داد.

فرمانده قرارگاه عمار عنوان کرد: هر کدام از کشتی ها حامل 300 هزار بشکه بنزین بود و با توجه به اشتعال پذیری بالایی که بنزین دارد می توان هر کدام از این کشتی ها را یک بمب اتم دانست، زیرا اگر یک موشک کوچک هم به آن اصابت می کرد همه کشتی و عوامل آن در آتش می سوختند؛ حال یک سؤال پیش می آید و آن این که آیا این کاپیتان های اقیانوس پیما از سپاه و ارتش بودند؟ یا آنها را به اجبار به این سفر فرستاده اند؟ خیر بلکه این ها از کاپیتان های شرکت نفت بودند و وقتی مقصد و هدف را درک کردند با جان و دل راهی شده و در این راه به تهدید و تطمیع دشمن بی اعتنا بودند؛ آمریکا به هر کدام از کاپیتان ها وعده 5 میلیون دلار و به هر کدام از عوامل کشتی ها وعده یک میلیون دلار به علاوه کارت اقامت در این کشور را داده بود، اما این دلیران و ولایتمداران به آن دست رد زده بودند.

وی مصداق کامل و بارز استکبار در جهان را آمریکا دانست و اضافه کرد: امام زمان(عج) زمانی ظهور می کنند که نیروهایش در کنار خانه خدا حضور داشته باشند تا رخ نمایان کرده و آنها را فرماندهی کنند؛ با توجه به اینکه آل سعود و عربستان سعودی در چنگال آمریکا قرار دارد، ما باید هیمنه این کشور جنایتکار را در هم بشکنیم تا بتوانیم بر سایر طاغوت ها غلبه داشته باشیم.

راهبردهای رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را مستأصل ساخته است

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه راهبردهای رهبر معظم انقلاب، استکبار جهانی را مستأصل ساخته است، بیان کرد: شکسته شدن هیمنه آمریکا در دنیا، خروج کامل آن از منطقه و مجازات عاملان و آمران از جمله مصادیق انتقام سخت ملت ایران از دولت آمریکا برای ترور شهید سلیمانی است؛ این راهبردهای اساسی خواب را از چشم مستکبران ربوده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید دانست رژیم صهیونیستی رأس و آمریکا بدنه و پیکره استکبار جهانی را تشکیل می دهند، ابراز کرد: ما امروز در ونزوئلا و در منطقه، یعنی سوریه و لبنان در کنار رأس استکبار قرار داریم و بر اساس آرمان های امام راحل درصدد نابودی آنها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تأکید بر اینکه امروز اوضاع آمریکا و غربی ها به شدت آشفته است، تصریح کرد: امروز دشمنان ما دزد سر گردنه هستند و اوضاعی به شدت آشفته دارند، از این جهت نمی توان به آنها تکیه کرد و توقع داشت مشکلاتمان را حل کنند؛ امروز اگر دچار فروپاشی اقتصادی نشده ایم به دلیل وجود نعمت ولایت و رهبری بوده است وگرنه امروز در وضعیت بسیار نابسامانی به سر می بردیم.

فرمانده قرارگاه عمار عنوان کرد: امروز دشمن این حقیقت را دانسته و ناچار است از خود یک واکنش نشان دهد و از آنجایی که نمی تواند اقدام نظامی داشته باشد، سراغ فشارهای اقتصادی و عملیات روانی رفته و در این زمینه به برخی عناصر داخلی چشم امید دارند.

برای غلبه بر مشکلات جامعه نیازمند قوه مجریه ای در تراز گام دوم انقلاب هستیم

وی با بیان اینکه امروز برای غلبه بر مشکلات جامعه نیازمند قوه مجریه ای در تراز گام دوم انقلاب هستیم، تأکید کرد: امروز دو قوه مقننه و قضائیه ما گام دومی شده اند و باید بدانیم که با این قوه مجریه فعلی نمی توانیم اهداف گام دوم انقلاب را پیش ببریم، از این رو باید با اندکی مقاومت و انتخابی شایسته در انتخابات سال آینده بر مشکلات غلبه کرده و در راستای اهداف گام دوم قدم برداریم.

وی با اشاره به تأکیدات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در راستای عدم اتکا به نفت در اقتصاد، افزود: تحریم ها برای ما برکات بسیاری داشت، زیرا چرخ تولید را در کشور به حرکت درآورد و جلوی سرمایه سوزی را گرفت؛ اگر متکی به نفت باشیم در آینده ای نه چندان دور به یک کشور نیازمند و فقیر تبدیل خواهیم شد./841/پ201/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
ملت مؤمن ما سال‌هاست نشان داده‌است فهم دقیقی از خباثت آمریکا و دوستان اروپایی‌اش دارد و فریب لبخند و تزویر آنها را نخواهد خورد.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
متاسفانه مردم خیلی زود برخی چیزها رو فراموش میکنن
0
0