۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۶۷۳۹۴۱
همگام با انقلاب؛

زمینه سازی برای رشد و تعالی معنوی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است

زمینه سازی برای رشد و تعالی معنوی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد بستر رشد و تعالی معنوی انسان بود که موجب ساخت و پرورش مکتب حاج قاسم‌ها می‌شود.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم افتتاحیه حسینیه جدید مرکز آموزش پاسداری علویون استان قم در جمع دانش آموختگان این مرکز آموزش اظهار داشت: امسال خدا منت بر سر ما گذاشت و دهه فجر را با ولادت برجسته‌ترین و اولین سنگر نشین آستان اسلام ناب که بهترین الگوی پاسداری و دفاع از دین نه فقط برای زنان و مردان بلکه برای حجت خدا نیز هست مقارن ساخته به گونه‌ای که امام زمان (عج) که عالم مقدمه ظهور اوست نیز می‌فرماید من شاگرد مکتب فاطمه هستم من تلاش برای دین خدا را از حضرت فاطمه آموختم.

حجت الاسلام حاجی صادقی خطاب به فراگیران این مرکز یادآور شد: شما انتخاب شدید برای پاسداری، شما برگزیده شدید برای سنگر نشینی خط مقدم انقلاب، پاسداری شغل نیست جهاد مستمر در راه خداست ،پاسداری سربازی راه ولایت هست و پاسداری تنها دفاع از مرز‌های ایران اسلامی نیست بلکه پاسداری از انقلاب اسلامی در هرکجای جهان هست و پاسدار انقلاب در برابر هر خطری که بخواهد انقلاب را تهدید کند سر میدهد، فرزند می‌دهد، تن به اسارت می‌دهد، ولی نمی‌گذارد دین خدا از بین برود.

وی ادامه داد: پاسداری لبیک به دعوت الهی در میدان جهاد است بدانید هرچه از انقلاب اسلامی می‌گذرد پاسداری از انقلاب حساس‌تر و دشوار‌تر می‌شود که نیازمند بصیرت و استقامت بیشتر شماست، گاهی پاسداری از آبرو گذشتن می‌خواهد، اما امروز مهم‌ترین پاسداری، پاسداری در برابر جنگ نرم دشمن است در برابر دشمنی که می‌خواهد انقلاب را به وسیله انقلابیون بشکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما امروز با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای و مدیریت و مجاهدت شهدایی، چون تهرانی مقدم‌ها آنقدر در صنایع موشکی قدرتمند شده ایم که در یک رزمایش ۲۶ موشک را شلیک می‌کنیم و دشمن از این عظمت ما متحیر شده است.

وی با اشاره به اهمیت قدرت موشکی افزود: باید بدانید اگر این این موشک‌ها نبود ما امروز از موشک‌های آمریکایی‌ها در امان نبودیم، اما آمریکا امروز تسلیحات اش را دارد، ولی جرئت استفاده از آن را بر علیه ما ندارد و این نتیجه پیشرفت های نظامی کشور است.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین ابراز داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که فرصت را برای رشد و تعالی معنوی انسان برای اینکه جوانان به اوج معنویت برسند آماده کرد و بزرگترین هدف دین نیز فراهم نمودن زمینه رشد انسان می‌باشد که موجب ساختن حاج قاسم‌ها می‌شود، انسانی که حیاتش و شهادتش این همه موجب برکت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: انقلاب اسلامی در این چهار دهه فراز و نشیب، شادی و سختی های زیاد داشته و با انواع فتنه‌ها مواجه شده است و با لطف الهی و برکت خون شهدا توقف نداشته و همواره به لحاظ کمی و کیفی رو به سوی پیشرفت داشته است.

وی تصریح کرد:امروز جبهه مبارزه ما با دشمنان عقب‌تر رفته ما امروز جنگ را در خرمشهر یا مرز‌های خود دنبال نمی‌کنیم بلکه میدان جنگ را به گنگره آمریکا که خود سردمدار استکبار هست کشانده ایم.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: امروز آمریکا درحالی که بودجه تسلیحاتی اش برابر با بودجه تسلیحاتی کل دنیاست برای گرسنگان خودش هیچ غذایی ندارد و مجبور به ماسک دزدی هست، بیماری در آمریکا برای دولت تهدید آمیز هست و اگر خدا بخواهد یک روز شما پاسداران راه انقلاب برای پیشرفت انقلاب انبار‌های تسلیحاتی آمریکا را فتح خواهید کرد./841/د101/ب1

ارسال نظرات