۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۶۷۴۳۴۱
همگام با انقلاب؛

روحیه جهادی؛ ضامن تثبیت، پیشرفت و بقای انقلاب اسلامی

روحیه جهادی؛ ضامن تثبیت، پیشرفت و بقای انقلاب اسلامی
حجت الاسلام اسکندری به تبیین نقش روحیه جهادی در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب پرداخت و گفت: اگر روحیه جهادی از افراد گرفته شود دیگر انقلابی در کار نخواهد بود.

حجت الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم در حاشیه تجلیل از طلاب جهادی آرامستان ها و بیمارستان ها در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ایمان، اخلاص، از خودگذشتگی و خدمت به مردم را از شاخصه های مهم یک طلبه جهادی دانست.

وی ادامه داد: طلاب جهادی ما با کوله باری از علم و دانش و اطلاعاتی که از اسلام و قرآن دارند و با ارتباط عمیقی که میان آنها و خداوند برقرار است وارد میادین شده و حماسه می آفرینند.

حجت الاسلام اسکندری به تبیین نقش روحیه جهادی در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز کرد: اگر روحیه جهادی از افراد گرفته شود دیگر انقلابی در کار نخواهد بود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: آنچه که موجب شد تمام سنگرهای استکبار جهانی از سوی انقلابیون فتح شده و مردم ایران در طول چهل و دو سال گذشته در برابر استکبار جهانی ایستادگی داشته باشند، همین روحیه جهادی است.

وی بر ضرورت تقویت انقلابی گری در جامعه و حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: اگر روحیه جهادی میان ما وجود نداشته باشد انقلاب از بین خواهد رفت و دیگر قدرت مقابله با استکبار را نخواهیم داشت.

حجت الاسلام اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: امروز تنها راه تثبیت، پیشرفت و ادامه یافتن مسیر انقلاب، دارا بودن افراد از روحیه جهادی است./841/ت302/ف

ارسال نظرات