۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۴۳۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان خبر داد؛

تشرف یک جوان مسیحی به دین اسلام

تشرف یک جوان مسیحی به دین اسلام
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: یک جوان مسیحی به دین اسلام مشرف شد و شهادتین را به جای آورد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: روز یکشنبه ۱۹ ام بهمن ماه در استان لرستان شاهد اسلام آوردن یکی از پیروان دین حضرت مسیح برای مسلمان شدن بودیم.


نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: ادیان آسمانی مانند آیین حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) دارای پیامبران اولوالعزم هستند ولی دین اسلام به عنوان کامل ترین دین مورد پسند و آشنایی شخصی که تبعه ایتالیا بود قرار گرفت و به دین اسلام گروید.


وی عنوان کرد: در گسترش اسلام پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسیاری داشته و سبب شده فرهنگ و معارف اسلامی و شیعه در کشورهای اروپایی، آفریقایی و آمریکایی گسترش پیدا کند و شاهد برگزاری همایش ها و مجالسی با نام شیعه شناسی در جهان هستیم.


وی بیان کرد: خوشبختانه امروزه کتاب های فراوانی با موضوع آشنایی با دین اسلام و اهل بیت (ع) به زبان های مختلف دنیا ترجمه می شوند.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: خداوند درقرآن می فرماید: ای کسانی که ایمان آوردیده اید وقتی خداوند از شما دعوت می کند تا حیات حقیقی پیدا کنید اجابت کنید و بدانید در محضر خداوند هستید و به سوی خدا برمی گردید که خوشبختانه این پیام به این آقای تبعه ایتالیا رسیده است و همزمان با دهه فجر انقلاب با شهادت به وحدانیت خداوند متعال به دین اسلام گرویدند./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات