۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۶۶۸۸۶۸

فرازهایی از وصیت نامه شهید علی عباس چاچ

فرازهایی از وصیت نامه شهید علی عباس چاچ
لرستان - شهید علی عباس چاچ در وصیت نامه خود به مردم بر مراقبت از کردار و اعمال سفارش کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، شهید علی عباس چاچ، در دوازدهم بهمن ۱۳۳۹، در شهرستان خرم‌آباد به دنیا آمد، پدرش علی‌پناه کشاورز بود و مادرش خاور نام داشت، تا پایان دوره راهنمایی درس خواند، در سال ۱۳۶۱ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد.

به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و پانزدهم فروردین ۱۳۶۵، با سمت معاون گروهان در سلیمانیه عراق به شهادت رسید، پیکر او مدت ها در منطقه برجا ماند وی را پس از تفحص 30 تیر ۱۳۷۴، در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا، اي خداي بزرگ واي خداي همه  جهان و موجودات روي زمين، تو ما را به جهاد در راه خودت كه راه حق و حقيقت است دعوت نموده اي و ما دعوت تو را لبيك گفته و در راه تو قدم بر داشته ايم.

خدايا ما را در  اين راه موفق بدار و ما را به راهي كه صلاح و خير خودت در آن باشد راهنمائي كن، اي خداي رحمان و رحيم به حق همه پيامبران و امامان و به حق خون شهدا واشك چشم مادران و تو را به حق بندگان صالح و مقربان درگاهت اين بنده ناچيزت را ببخش و بيامرز.

اي خداي بزرگ از كردارهاي زشتم به تو پناه مي برم بيا و از گناهان همه ما درگذر.

سلام و درود به پيشگاه مقدس رهبر عاليقدر، اين حسين زمان امام خميني وسلام بر كساني كه مخلصانه در راه خدا قدم بر مي دارند.

اين بنده ی ضعيف علي عباس چاچ كه خدا مرا كمك كرده و اين سعادت را نصيب بنده نموده كه در بين برادران رزمنده باشم، خيلي خدا را شكر مي كنم كه در همچنين زماني قرار گرفته ام و چنين فرصتي را پيدا كرده ايم كه در بين  برادران رزمنده باشم تا شايد لطف خداوند شامل حال اينجانب شود.

به برادران و خواهران مسلمان توصيه مي كنم اين جنگ يك امتحان است تا كفر و اسلام از هم جدا شود و منافق و مؤمن مشخص گردد و اين كار شغل همه پيامبران و امامان ما بود و از خلقت آدم تا به حال دين خدا دشمناني داشته و همه هلاك شده اند و آثاري از آنها نيست ولي دين اسلام و قرآن كريم همين هست و خواهد بود، ما بايد به فكر عمل خويش باشيم تا خود را از گمراهي و هلاكت نجات دهيم.

و اين دنيا ی مادي نيست بلکه كوله بار ما، عمل مان مي باشد، از همه برادران و خواهران حلاليت مي طلبم و از پدر و مادر واز همسرم مي خواهم كه هرچه زحمت كشيده و هرچه آزار از بنده ديده  مرا حلال كنند ازهمه خانواده ام مي خواهم كه پيرو قرآن و اسلام و امام باشند، از همه شما طلب مغفرت مي نمايم./0451/

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات