۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۶۷۴۳۶۲
در فیضیه برگزار شد؛

یادواره شهدای روحانی مدافع حرم گردان‌های امام حسین

یادواره شهدای روحانی مدافع حرم گردان‌های امام حسین
یادواره شهدای روحانی مدافع حرم گردان‌های امام حسین (ع) تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با حضور حجت الاسلام منتظرزاده در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، یادواره شهدای روحانی مدافع حرم گردان های امام حسین(ع) تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) شب گذشته با حضور حجت الاسلام منتظرزاده فرمانده این تیپ در مدرسه مبارکه فیضیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام منتظرزاده با اشاره به برخی مشکلات کشور، اظهار داشت: از مسائل بسیار مهمی که باید به آن توجه کنیم، مسأله انتخابات است که باید انتخاب درستی داشته باشیم؛ همگان باید متوجه شوند که افرادی را برای این کشور سرافراز انتخاب کنیم که به این مردم خدمت کنند؛ ایران اسلامی نیازمند دولتی ولایی و حزب اللهی است تا بتواند به سرمنزل مقصود برسد.

وی ابراز داشت: یکی از کتاب هایی که به دستاوردهای انقلاب پرداخته است، کتاب صعود چهل ساله می باشد که بر اساس آمارهای بین المللی تدوین شده و با مطالعه آن شاهد بالندگی ایران اسلامی خواهیم بود.

فرمانده تیپ 83 امام جعفرصادق (ع) قم خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند حمایت، ایستادگی، صبر، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و بصیرت افزایی است و همه باید در این راه تلاش کنند.

گفتنی است، این مراسم از سوی دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه، قرارگاه حوزه انقلابی مجمع نمایندگان طلاب و گردان‌های ۱۰۲، ۱۱۰ و ۱۱۵ و بسیج مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد./پ202/ف

ارسال نظرات