۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۶۷۴۴۲۷

خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ابوذر لرستان مقام نخست را کسب کرد

خبرنگار خبرگزاری رسا در جشنواره ابوذر لرستان مقام نخست را کسب کرد
لرستان - خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در جشنواره ابوذر لرستان در بخش یادداشت و در محور امر به معروف و نهی از منکر مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، چهارمین جشنواره  رسانه ای ابوذر لرستان با مشارکت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دبیرخانه جشنواره از اول دی ماه سال ۹۹ شروع به کار کرد که ۴۵۶ اثر با توجه به سختگیری‌هایی که شد به دبیرخانه ارسال شد.

مریدی با بیان اینکه تعداد ارسال آثار محدود و در ۸ قالب بود، عنوان داشت: ۷۸ اثر در قالب تیتر، ۳۷ اثر در قالب خبر، ۱۰۶ اثر در قالب گزارش، ۵۱ اثر در قالب مصاحبه، ۱۰۳ در قالب مقاله و یادداشت، ۵۲ اثر در قالب گزارش خبری و ۱۸ اثر در قالب عکس، ۶ اثر در قالب اینفوگرافی و ۳ اثر در قالب موشن‌گرافی به دبیرخانه ارسال شد.

وی  با اشاره به اینکه تمامی آثار جهت داوری در اختیار داوران غیر بومی قرار داده شد، گفت: ۴۰ اثر جداگانه نیز در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ارسال شد که جداگانه داوری شد و در این بخش ۴ اثر برتر و ۸ نفر شایسته تقدیر بودند. 

مریدی خاطرنشان کرد: تعداد منتخبین در حوزه جشنواره ابوذر ۲۱ نفر بود که آثار نفرات اول به تهران ارسال می‌شود تا در جشنواره ابوذر در سطح کشور نیز شرکت داده شوند. 

گفتنی است، خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در بخش یادداشت و در محور امر به معروف و نهی از منکر مقام اول را کسب کرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
اسم خبرنگارمحترم چی هست؟
1
0