۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۷۴۴۶۶
همگام با انقلاب؛

قبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب تغییر کند

قبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب تغییر کند
نماینده مجلس با بیان اینکه باید قبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب و روحیه جهادی تغییر کند، گفت: ناکارآمدی ها محصول انقلاب نیست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم باشکوه جشن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الهام بخشی، خودباوری، اتکای به خود و استکبارستیزی را تبدیل به عرفی رایج در منطقه کرده است، گفت: امروز دیگر هیمنه آمریکا مردم را نمی ترساند.

وی ادامه داد: مردم ایران برای شکست رژیم طاغوت انواع سختی ها و شکنجه ها را به جان خریدند و پابرجا ایستادند؛ همچنین توطئه گروهک ها و ترورها، موشک باران های رژیم صدام و غرش های موشک ها آنها را از ادامه راه انقلاب و حمایت از انقلاب باز نداشت؛ امروز نیز سختی های تحریم ها را تحمل کرده اند و جانانه از انقلاب خود دفاع به عمل آورده اند.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: مردم ما در همه فراز و نشیب های انقلاب دشمن را به ستوه آورده و با فرمان ولایت به مسیر ولایی خودشان ادامه دادند؛ اگرچه امسال اعلام شد بخاطر خطر کرونا راهپیمایی 22 بهمن برگزار نمی شود، اما شاهد هستیم که حماسه ای دیگر رقم زده و با حضوری پرشورتر همراه با شعور و بصیرت و نماد اسلامیت انقلاب را به رخ دشمن کشیدند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آفرین به شما مردم که با اتکای به رهبر قهرمان مسیر انقلاب را در مقابل همه نظام سلطه استمرار بخشیدید؛ چنین مردم و رهبری را شایسته است که کیدهای دشمن را خنثی بسازند؛ امروز شما مردم حق و رسالت خود را ادا و ثابت کردید، اگر چه دشمن دهه ها و سال ها با همه توان خود در تخریب اعتقادات مردم و نسل جوان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است، اما نتوانست در اراده پولادین شما مردم روزنه و حفره ایجاد کند.

وی به تبیین پیام حضور مردم به استکبار جهانی پرداخت و تصریح کرد: مردم به دشمنان اعلام کردند که ما پای انقلاب ایستاده ایم و زیر پرچم ولایت حرکت خود را ادامه می دهیم و در مقابل همه نظام سلطه در صحنه های انقلاب و برای کشیدن بار انقلاب ایستاده ایم؛ ما مردم بار رسالت انقلاب را تا تحقق تمدن اسلامی زمین نخواهیم گذاشت.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: مردم با حضور خود به رهبر انقلاب اعلام کردند که «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده» و «از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن».

وی پیام این حضور با شکوه برای مسؤولان و قوای سه گانه را اینگونه بیان کرد: این مردم شایسته خدمت هستند و مستحق چنین فشار اقتصادی نیستند؛ فرافکنی نکنید و همه مشکلات را پای آمریکا نگذارید؛ امروز مردم از سوء تدبیر، سوء مدیریت و ناکارآمدی خسته اند و از انقلاب خسته نیستند؛ مردم از روحیه وادادگی و دشمن پرستی و نگاه به غرب و در مقابل فساد و تبعیض و اشرافی گری خسته اند؛ امروز مسؤولان ناکارآمد باید مورد مؤاخذه قرار گرفته تا بدانند مطالبه جدی مردم از آنها اجرای ارزش های انقلاب است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی نسبت به ناکارآمدی و واداگی برخی مسؤولان ادامه داد: امروز دشمن اصلی ما یعنی نظام سلطه، رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی توانند مردم را از پا در بیاورند، اما برخی داخلی ها با دور زدن فرامین رهبری و دلدادگی به آمریکا و نظام سلطه اسباب نگرانی مردم را فراهم کرده اند؛ امروز باید با  تکیه بر توان داخلی در مقابل دشمن ایستاد.

وی ابراز داشت: امروز پژواک و اوج اقتدار ایران اسلامی را در زبان سایر سران کشورهای دنیا شاهد هستیم؛ بسیاری از سران کشورهای دنیا می گویند مقاومت مردم ایران آمریکا را متزلزل کرده و نظام اسلامی توسط هیچ قدرتی در دنیا قابل مهار نیست؛ آنها اقرار دارند که رفت و برگشت هایی که آمریکا به برجام نافرجام دارد به برکت مقاومت ایران نشانه استیصالش است.

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: مردم ما نشدها را شدنی و ناممکن ها را ممکن کردند؛ امروز اگر ضعف و نقصی در کشور دیده می شود همه رسانه های دنیا این ها را محصول انقلاب می دانند، در حالی که می دانیم هر کجا روحیه بسیجی و جهادی بروز و ظهور داشت، تحول ایجاد کرد؛ همانطور که در حوزه دفاع شاهد رسیدن به سطحی مطلوب از بازدارندگی هستیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خطاب به مسؤولان گفت: شما هم در تبعیت و زیر بیرق ولی عصر(عج) ارزش های نظام را پیاده سازی کنید تا مردم لذت تحول اقتصادی را به برکت انقلاب بچشند؛ اگر فساد و عقب افتادگی وجود دارد محصول انقلاب نیست، بلکه محصول دوری از انقلاب و واپسگرایی و دوری از آرمان ها است؛ امروز انقلاب اسلامی مانند آب حیاتی است که اگر وارد هر بیابان لم یزرعی شود آنجا را شکوفا می کند؛ همانگونه که در هوا و فضا، تجهیزات نظامی، نانو، پزشکی، سدسازی، پالایشگاه سازی و خطوط ریلی و جاده ای این تحول ها را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امروز باید قبله دولتمردان از آمریکا به سوی ولایت و ارزش های انقلاب و روحیه جهادی تغییر کند، تأکید کرد: آنهایی که می توانند موشک قاره پیما بسازند و با فشارهای تحریمی ادوات پیشرفته نظامی بسازند اسرائیل و آمریکا را از اجرای نیات خبیث خودشان منصرف کنند، اگر دولتمردان اجازه بدهند که روحیه جهادی و ارزش های انقلابی شان از لابه لای دیوارهای سر به فلک کشیده رانت و منافع شخصی شان عبور کند، می توانند در حوزه خودرویی و اقتصاد نیز تحول بیافرینند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
..انتقاد.. هیهات
0
0