۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۷۴۴۶۷
همگام با انقلاب؛

راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد

راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن در مشهد برگزار شد
خراسان رضوی - مردم انقلابی مشهد با برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در خیابان های شهر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم الله 22 بهمن امروز در خیابان های منتهی به حرم مطهر با حضور باشکوه مردم شهید پرور و انقلابی مشهد برگزار شد.

بنابراین گزارش همزمان با دهه فجر و در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کوچه و خیابان های مشهد الرضا آذین بندی شد و سرودهای ملی و انقلابی در نقاط مختلف شهر پخش شد.

هرساله راهپیمایی باشکوهی در روز 22 بهمن برگزار می شد اما امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت توجه به دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم، مسؤولان شهری راهپیمایی موتوری و خودرویی را جایگزین راهپیمایی های هر ساله کردند.

این گزارش می افزاید، از آغازین روز 22 بهمن مردم انقلابی مشهد با موتور و خودرو به خیل عظیم کاروان خودرویی و موتوری در خیابان های مختلف شهر پیوسته و با مزین کردن وسایل نقلیه خود با پرچم پرافتخار ایران اسلامی و عکس نوشته های انقلابی روز پیروزی انقلاب را گرامی داشتند و اعلام کردند در هر شرایطی برای حفظ و حراست از انقلاب خود در میدان حاضر هستند.

خاطرنشان می شود، مراسم جشن پیروزی انقلاب و سخنرانی های بصیرتی نیز در نقاط مختلف شهر با محوریت حرم رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در دهه فجر و شب و روز 22 بهمن برگزار شد و مردم انقلابی مشهد از فضاهای مجازی برای برگزاری باشکوه سالگرد چهل و دومین سالگرد انقلاب بهره بردند که برگزاری راهپیمایی مجازی از آن جمله بود./864/پ202/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات