۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۶۷۴۵۰۲
حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

مشکل ما مغز و تفکر وابسته برخی افراد به خارج از کشور است

مشکل ما مغز و تفکر وابسته برخی افراد به خارج از کشور است
مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه گفت: مشکل ما در داخل کشور انسان هایی هستند که مغز آنان وابسته به خارج از کشور است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در سلسله نشست های بصیرت افزایی با موضوع «گام دوم انقلاب اسلامی» که در سالن اجتماعات فیضیه برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و حال و هوای صدور این بیانیه پرداخت و اظهار داشت: سه سرویس اطلاعاتی سیا، موساد و انگلیس پنج سال برنامه ریزی کردند که انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی نرسد و زمان هایی را نیز برای پایان این انقلاب اعلام کردند و از طرف دیگر، مردم هم از عملکرد دولت و کاستی ها عصبانی بودند و همین مسائل سبب می شد که این شیاطین با رسانه های قوی که دارند، تبلیغات گسترده ای را علیه نظام به راه انداخته تا ناامیدی از انقلاب را گسترش دهند؛ اما در همین احوالات مشاهده کردند که برنامه 20 ساله ای از سوی جمهوری اسلامی ایران به میدان آمد و رهبر معظم انقلاب نیز پشتیبانی قوی از آن داشتند و دشمنان مبهوت ماندند که از نظر ما کار انقلاب تمام است؛ اما جمهوری اسلامی ایران برنامه 20 ساله خود را ارائه کرده است و شوک سیاسی به تفکرات و برنامه های آنان وارد شد.

وی ابراز داشت: شوک بعدی برای دشمنان، صدور بیانیه گام دوم انقلاب بود که رهبر معظم انقلاب شخصا بر روی آن بسیار کار کردند و نفس صدور این بیانیه، روحیه امید را در نیروهای حزب اللهی و ناامیدی مفرطی را در دشمنان نظام ایجاد کرد و مقام معظم رهبری انصافا برای این بیانیه وقت زیادی گذاشتند و مزایای 40 سال اول انقلاب به خوبی در آن بیان شده است.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: «یأس و ناامیدی مردم»، «برنامه ریزی فراوان دشمن» و «تبلیغات گسترده» سه مسئله ای بود که قبل از صدور بیانیه گام دوم انقلاب وجود داشت؛ اما رهبر معظم انقلاب در این شرایط با صدور این بیانیه، کل معادلات ذهنی و برنامه ای آنان را بهم ریختند و وزیر خارجه آمریکا رسما اعلام می کند و می گوید ما گاهی دو سال برنامه ریزی می کردیم؛ اما رهبر ایران با یک ساعت سخنرانی کل برنامه های ما بهم می ریخت و این جایگاه ولایت فقیه است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی تصریح کرد: نقش ولایت فقیه در پایان یافتن فتنه 88 بسیار روشن است و در روزگاری که برخی بنزین بر سر آتش فتنه می ریختند، ایشان به خوبی توانستند با مدیریت خود فتنه را جمع کنند.

وی بیان داشت: ما انقلاب هایی را در تاریخ دور و نزدیک داریم و مشاهده کرده ایم؛ اما تنها انقلابی که 40 سال از آرمان های خود عدول نکرد و در دل آمریکا ورود ننمود، انقلاب اسلامی ایران بود و در مقابل آن ایستاد.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه اظهار داشت: روزگاری در این کشور آمریکایی ها برای خود جولان داده و کسی حق تعرض به آنان را نداشت و هر کاری که دوست داشتند، انجام می دادند؛ اما انقلاب اسلامی ایران در مقابل این زورگویی ها ایستاد و آنان را از کشور بیرون کرد و برای او در منطقه و جهان قد علم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران برای ما عزت آفرید و نتیجه این مقاومت برای همگان روشن است؛ خارجی ها این نکته را فهمیده اند که ایستادگی ملت ایران برای آنان عزت و اقتدار آفرید و به این جایگاه رسیده اند؛ اما متأسفانه برخی داخلی های ما این مسئله را نمی فهمند و عزت ایران را دچار خدشه می کنند؛ مشکل اصلی ما عدم فهم برخی داخلی های ماست.

وی خاطرنشان ساخت: مشکل ما در داخل کشور انسان هایی هستند که مغز آنان وابسته به خارج از کشور است؛ اینکه دوتابعیتی ها در کشور مسؤولیت داشته باشند، قابل فهم نیست و امیدواریم مجلس انقلابی تصویب کند که دوتابعیتی ها حق داشتن مسؤولیت در کشور را نداشته باشد.

سخنران این نشست با بیان این که ایران اسلامی با تمام شیطنت ها، همچنان مانده و به برکت ولایت فقیه و فرهنگ عاشورا مسیر خود را ادامه می دهد، گفت: هیچ کشوری در جهان مانند ایران تجزیه نشده است که حدود دو سوم آن توسط شاهان ایران از این کشور جدا شد. این افراد در برابر خارجی ها مانند سگ دست آموز بودند و تنها برای مردم خود مقتدرانه ظلم می کردند. امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران به کشوری تبدیل شده که هیچ کسی در دنیا اجازه ندارد در مسائل آن دخالت کند.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه تصریح کرد: امروز تنها کشوری که کسی حق دیکته به او از خارج از کشور را ندارد، ایران اسلامی است و این اقتدار و عزت به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی بیان داشت: جایگاه روحانیون و طلاب برای گام دوم انقلاب بسیار مهم است و باید برای تبیین آن تلاش کنند و برای تحقق آن برنامه داشته باشند.

وی اظهار داشت: فرهنگ سازی برای استفاده مردم از کالای ایرانی یکی از کارهایی است که روحانیت می تواند برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب انجام دهد؛ چراکه تقویت صنعت و محصول ایرانی، یکی از منویات رهبر انقلاب است.

سخنران این نشست یکی از کارهای مهم در این عرصه را توجه مسؤولان به امور صنعتی برشمرد و گفت: صنعت گر علاوه بر این که باید نسبت به امور صنعتی و کارگران و... اهتمام داشته باشد، باید نسبت به مصرف کننده نیز علاقه مند باشد، اگر این گونه باشد، محصول ضعیف تولید نمی کند. در این عرصه نیازمند فرهنگی هستیم که طلاب می توانند در ترویج آن نقش آفرین باشند.

مسؤول مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه همچنین در پایان از زحمات مسؤولان به ویژه در مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه تقدیر کرد و گفت: قوه قضائیه نسبت به گذشته متفاوت شده است؛ مردم از عملکرد قوه قضائیه در مقابله با مفاسد استقبال می کنند و برخی به همین دلیل، نسبت به انقلاب خوشبین شده اند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
چرا سازمان اطلاعات سپاه کار خاوری و سایر مفسدان اقتصادی رو که با سواستفاده از روابط دیپلماتیک ایران و کانادا به این کشور فرار می کنند را تمام نمی کند تا درس عبرتی برای کسانی باشد که به فکر فرار از کشورند….
0
0