۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۶۷۴۶۵۳
حجت الاسلام فاضل تشریح کرد؛

قابلیت‌های سامانه جدید مدرس

قابلیت‌های سامانه جدید مدرس
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران برگزاری کلاس‌های ۱۲ نفره برای ۱۲۰۰۰ نفر، بارگذاری فیلم و صوت و امکان ایجاد فضای مباحثه را از جمله قابلیت‌های سامانه جدید مدرس برشمرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، نشست خبری حجت الاسلام مجتبی فاضل معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران و خانم تمیزکار رییس اداره پذیرش، پیش از ظهر امروز با حضور اهالی رسانه و با موضوع آغاز ثبت نام  سراسری حوزه های علمیه خواهران در این مرکز برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام فاضل ضمن تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) و حلول ماه رجب گفت: حوزه علمیه خواهران پیش از اینکه یک نهاد علمی، تربیتی باشد، نهادی برای محقق کردن آمال و آرزوهای پیامبران است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه راه را برای افراد باز گذاشته تا استعدادها شکوفا شود و در این مجموعه افرادی تربیت شوند که هر یک بتوانند به عنوان مرجعی در عرصه علوم دینی معرفی شوند.

وی با ارائه آماری از مدارس تحت مدیریت حوزه خواهران بیان داشت: 500 مدرسه در سطوح 2، 3 و 4 این آمادگی را دارند که خدمات خود را در اختیار کسانی قرار دهندکه می خواهند در مسیر انبیاء الهی قدم بردارند.

حجت الاسلام فاضل افزود: باید ترتیبی داده شود تا به گزینی صورت گرفته و افرادی جذب شوند که قابلیت و توانایی بیشتری داشته باشند و بتوانند مفید واقع شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران اظهار داشت: حوزه خواهران در مقابل هجمه ویروس کرونا و محدودیت های به وجود آمده ناشی از آن منفعل نشد و در اردیبهشت ماه تا 90 درصد سرفصل های پیش بینی شده به پایان رسید و برای این منظور از پیام‌رسان های داخلی بهره بردیم.

وی به رونمایی از سامانه جدید مدرس اشاره کرد و افزود: این سامانه این قابلیت را دارد تا در قالب کلاس های 12 نفره  برای 12000 نفر را در آن واحد کلاس برگزار کند و می توان در آن فیلم و صوت را بارگذاری کرد و فضای مباحثه نیز در آن ایجاد شده است.

حجت الاسلام فاضل ادامه داد: در عرصه آموزش هیچگاه به فضای قبل از کرونا برنخواهیم گشت و از آنجا که خواهران حوزوی وظایف دیگری همچون مادری و همسرداری را نیز بر عهده دارند از ظرفیت فضای مجازی کمک خواهیم گرفت تا وقت کمتری از طلاب برای تحصیل گرفته شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در خصوص تربیت طلاب برای پاسخگویی به شبهات روز و مقابله با آسیب های اجتماعی اظهار داشت: رشته های متنوعی در حوزه خواهران طراحی شده تا نیازهای روز زنان جامعه را پاسخ دهد و از این ظرفیت در جهت رفع آسیب های اجتماعی استفاده شود./1399/پ202/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
یک نمونه از کار حوزوی تمیز
0
0