۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۷۴۶۸۴
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

روحانیت و علما در خط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت در جامعه هستند

روحانیت و علما در خط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت در جامعه  هستند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بدخواهان با برجسته کردن برخی نارضایتی‌ها شبهه عدم استقبال مردم از انتخابات را ترویج می‌دهند.

گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در دیدار با نمایندگان طلاب استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، عملیاتی کردن سفارش ها و توصیه‌های سیاسی-الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی در مسأله ارتباط بین روحانیت، فضلا، اساتید و مخصوصا ارتباط بین طلاب جوان خوش فکر و با انگیزه انقلابی با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  را مطالبه به حقی دانست و عنوان کرد: «اعضای جامعه مدرسین نیز دغدغه ها و مطالبات شما را قبول دارند و به سهم خودشان آن را پیگیری و درحد وسعشان به آن عمل می کنند.»

عضو جامعه مدرسین به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و تلاش دشمنان برای ناامیدی مردم اشاره و تصریح کرد: بدخواهان به واسطه برجسته کردن برخی نارضایتی های مردمی از تنگناهای معیشتی و شرایط نسبتا نگران کننده کرونایی، شبهاتی شیطانی چون عدم استقبال مردم از انتخابات را ترویج می دهند. بنابراین با توجه به شرایط ویژه حاکم بر کشورمان باید کم کم به موضوع انتخابات ریاست جمهوری ورود کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری، حوزه علمیه، روحانیت و علما را در خط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت به جامعه  برشمرد و بیان داشت: حوزه علمیه، روحانیت عزیز و علمای بزرگوار همواره در طول تاریخ مطابق اسناد غیرقابل انکار و به اذعان و اعتراف همگان، درخط مقدم صیانت از عزت مردم و خدمت به جامعه بوده اند. البته امروزه این حرکت پررنگتر، برجسته تر و عمیق تر از گذشته است، چرا که امروز عصر حاکمیت روحانیت است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: طلبه های ما مخصوصا طلاب جوان و انقلابی به حسب امکانات، دینشان را به نظام و انقلاب اداء کرده اند و کماکان در عرصه های مختلف همچون سیل ، زلزله و ماجرای کرونا، با تمام محدودیت ها و خطراتی که این طلاب عزیز را تهدید می کند، در قلب میدان  حاضرند و به یاری مردم می‌شتابند. در عرصه جهاد و دفاع مقدس و دفاع از حریم خاندان رسالت و مقابله با پدیده پلید داعش و نیز حمایت از انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، همواره در صحنه حاضر بودند و هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی  به تمجید از مدیریت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در شرایط ویژه کشور اشاره و تاکید کرد : در 42 سال گذشته ، انقلاب اسلامی فراز و نشیب هایی داشته است؛ و در این مدت، رهبران معزز انقلاب برحسب وسعشان آنچه وظیفه شان بوده است به نحو احسن انجام داده اند.

وی با اشاره به شرایط خاص کشور در بحران کرونا، افزود: در یک سال اخیر هیچ کس به اندازه مقام معظم رهبری تلاش نکرده است. ایشان با رعایت تمام پروتکل هاکارهایشان را پیش برده اند. ملت شریف ما هم همچنین ثابت کردند که چیزی را کم نگذاشته اند و همیشه در صحنه حضور داشته اند.

عضو جامعه مدرسین همچنین از تلاش های مسئولان و مدیران ارشد کشور تقدیر کرد و افزود : از مسؤولان و مدیران ارشد و تمام مسئولینی که تلاش می کنند، تشکر می کنیم. اگر زحمات مسؤولان نبود الان ما جشن چهل و دومین سالگرد انقلاب را نمی گرفتیم .

وی به برخی مناقشات و بگو مگو ها در سطح مسؤولان اشاره کرد و اظهار داشت: البته برخی مسؤولان آن گونه که از آنها انتظار می‌رفت، وارد میدان نشدند و یک سری مناقشات و بگومگوهای بی خود مطرح کردند و ازاین لحاظ نمی توان یک نمره قابل قبول به  برخی مسؤولان بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در بحث معیشت طلاب نیز تصریح کرد: درباره مشکل معیشتی آقایان طلاب محترم تلاش هایی صورت گرفته است که امید است نتیجه بخش باشد./998/د102/ب1

ارسال نظرات