۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۷۴۷۰۶
تحریف بنیانگذار (۱۵)

ماجرای تحریف امام و سخنی با سیدحسن مصطفوی

ماجرای تحریف امام و سخنی با سیدحسن مصطفوی
چندیست جماران نشینان دقیقا در آستانه انتخابات۱۴۰۰، یکباره یاد امام افتاده‌اند و رگ گردن شان برای آرمان‌ها و اندیشه‌های آن رهبر کبیر و همیشه جاوید، باد کرده است!

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، چندیست جماران نشینان دقیقا در آستانه انتخابات۱۴۰۰، یکباره یاد امام افتاده‌اند و رگ گردن شان برای آرمان‌ها و اندیشه‌های آن رهبر کبیر و همیشه جاوید، باد کرده است!

برای مردم از خطر تحریف امام می‌گويند و نگران نگاه کاریکاتوری به اندیشه ایشان شده‌اند و یاد وصیت‌نامه تاریخی ایشان افتاده‌اند!

صد البته وظیفه ذاتی این جماعت سال‌هاست همین بوده و متأسفانه کارنامه سیاهی در ادای این وظيفه رقم زده‌اند!

حال باید پرسید چه شده که در آستانه انتخابات، یک مرتبه یاد امام افتاده‌اند!

حتما عدم یادکرد از امام در قطعنامه راهپیمایی۲۲بهمن و سالگرد انقلاب اسلامی، خطای راهبردی است اما...

ماجرای تحریف امام و سخنی با سیدحسن مصطفوی

آقای مصطفوی!

تحریف امام آن هنگام شروع شد که بعد از ارتحال حاج احمدآقای عزیز، انقلابی و ولایی، مؤسسه تنظیم و نشر را لانه منتظری چی ها کردید و امثال شیخ الشریعه و عباسعلی روحانی و نوری و باقی و سراج موسوی بالانشین بیت امام شدند و جایگاه تفسیر اندیشه امام را غصب کردند و حزب‌اللهی‌ها کنار زده شدند!

تحریف امام وقتی شروع شد که...

با نام و اعتبار ایشان و با پول بی زبان بیت‌المال، زمینه انتشار مواضع دگراندیشان و سکولارهای غربگرا را فراهم کردید که نه تنها هیچ نسبتی با اندیشه‌های امام نداشتند که کارنامه سیاه آنان در جهت تقابل با اسلام ناب و گرایش به غرب وحشی و شیطان بزرگ، پیش چشم همگان است.

یک عنصر مرموز مثل زیباکلام در رسانه رسمی شما انقلاب اسلامی را حاملگی ناخواسته خواند! و بعد از اعتراض دلسوزانه برخی خط امامی های واقعی، یواشکی حذفش کردید.

جماران را به کانون اجتماع نحله های غربگرا تبدیل کردید و زمینه تفسیر یک طرفه و مصادره ناجوانمردانه امام را فراهم کردید.

بر مرقد مطهر ایشان، آن بنای مجلل با آن هزینه‌های سرسام آور و معماری بی ربط و اشرافی را ساختید و خون به دل محرومین و مستضعفان و اصحاب صدیق امام کردید

آن پیام‌های موهن را در ارتحال یاران واقعی امام آیات محمد یزدی و علامه مصباح دادید و آن پیام های بلند بالا را در فوت فیرحی(که نسبتی با اندیشه امام نداشت، اگر نگوییم نسبت عکس داشت) صادر کردید.

اعتبار و نام امام را دستمایه فشار بر شورای نگهبان برای تایید صلاحیت جهت کاندیداتوری خبرگان کرديد و بدون شرکت در امتحان خبرگان، انتظار داشتید اجتهاد تان برخلاف رویه، همینطوری تایید شود!

مراد سیاسی شما، آقای هاشمی، در تحریفی آشکار و نسبتی ناروا، مدعی موافقت امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا شد!

رییس جمهور محبوب شما و بانی برجام، حسن روحانی در حضور شما در حرم امام، سخنان گهربار و فرازمانی ایشان را مشتی کلمات بی روح نامید!

در دایره‌المعارف خانوادگی بجنوردی(عموی همسر شما) به قلم قائم مقام موسسه تنطیم و نشر با دو نفر دیگر، و همچنین در دایره‌المعارف تشیع به قلم عماد باقی، در تحریف امام رسوایی به بار آوردند و شما دم نزدید!

بازرگان در مجله ضاله کیان، مردم قهرمان ایران را به خاطر وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب، خسرالدنیا والآخره نامید و جز رهبری عزیز، کسی از مدعیان خط امام جوابش نداد.

همپالگی های سیاسی شما در عصر سیاه اصلاحات، همه شعارهای اصیل انقلاب و امام را به ورطه نابودی کشاندند و اگر مجاهدت رهبری و سربازان مخلص انقلاب و برخی بزرگان مثل آیات مصباح نبود، تا هدم ارزشهای انقلاب پیش می رفتند!

تحریف یعنی خاطره‌سازی های تحریف آمیز جریان سیاسی غربگرا از امام؛ از هاشمی تا دعایی و سایر دوستان و آشنایان تان! تحریف یعنی همراهی مدعیان خط امام با فتنه گران سبز که قصدشان هدم نظام اسلامی بود که امام آن را از اوجب واجبات می‌دانست. تحریف یعنی آن نوشته جات پرغلط مجموعه‌های اقماری متکثر که با نام امام و برخلاف افکار و سیره ایشان منتشر شده و می‌شود.

ماجرای تحریف امام و سخنی با آقای سیدحسن مصطفوی

مردم ایران امام را خوب می‌شناسند! چه اینکه با نام و یاد و افکار و محبت او بزرگ شده‌اند.

مردم ایران خط و خطر تحریف امام را هم خوب می‌شناسند!! چه اینکه هرگز شما را به عنوان میراث دار مکتب امام نپذیرفتند و با ملاحظه دقیق کارنامه غیرقابل قبول شما در دفاع از حریم امام، فریاد زدند؛ نواده روح‌الله، سیدحسن نصرالله!

حزب‌اللهی‌ها همه زندگی شان را وقف امام کرده‌اند؛ هنوز هم هر وقت لازم باشد، برای دفاع از امام و نظام، جان و جوان می دهند.  تهمت تحریف یا حذف امام به این امت انقلابی نمی‌چسبد! شما بهتر است فکری به حال خود کنید!

حلقه جماران که امروز به سان یک نحله واقفی مسلک، برخلاف سیره و رویه حاج احمدآقای عزیز، در پیروی از فرامین و اندیشه‌های ولی فقیه حاضر، کارنامه قابل قبولی ندارد، صلاحیت دم زدن از نام امام را ندارد./841/

منبع: روزنه

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سام
United Arab Emirates
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
عالی
0
1