۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۷۴۸۸۶

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز

نگاهی به تازه های شبکه های اجتماعی امروز
مردک هم دیکتاتوری غربی را می‌خواست هم استبداد شرقی، چرا سال ۵۷ انقلاب اقتصادی نکردیم؟، چرا درباره این هدیه رهبری صدا از هیچکس در نمیاد!، خبر خوب ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردک هم دیکتاتوری غربی را می‌خواست هم استبداد شرقی، چرا سال ۵۷ انقلاب اقتصادی نکردیم؟، چرا درباره این هدیه رهبری صدا از هیچکس در نمیاد!، خبر خوب ستاد اجرایی فرمان امام بخشی از تازه های شبکه های اجتماعی امروز است.

 

مردک هم دیکتاتوری غربی را می‌خواست هم استبداد شرقی

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پول خرج می‌کرد که از اروپا برایش لباس و جواهر بیاورند تا جشن تاجگذاری راه بیاندازد و شعر بگویند که سایه خدا تویی! آخوندها را مسخره می‌کرد و فحش مرتجع بهشان می‌داد اما احمقانه‌ترین باور عصر حجری را به خودش می‌بست، مردک هم دیکتاتوری غربی و مدرن را می‌خواست هم استبداد شرقی و سنتی را

 

 

مردک هم دیکتاتوری غربی را می‌خواست هم استبداد شرقی

 

چرا سال ۵۷ انقلاب اقتصادی نکردیم؟

حجت‌الله عبدالملکی، اقتصاددان طی توییتی نوشت: از بستر مناسب انقلاب اسلامی سال ۵۷ برای انقلاب اقتصادی استفاده نکرده‌ایم! که اگر می‌کردیم اولا آمریکای خبیث جرأت و جسارت شهادت حاج قاسم عزیز ما را نداشت و ثانیا ما نیز در گرفتن انتقامی سخت از قاتلان او تعلل نمی‌کردیم.

 

چرا سال ۵۷ انقلاب اقتصادی نکردیم؟

 

چرا درباره این هدیه رهبری صدا از هیچکس در نمیاد!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: اگر ترامپ یا پوتین یا هر رییس جمهور دیگه به یه خانواده معمولی کمک حداقلی میکرد، همه رسانه های جهان پوشش میدادن و از دلسوز بودن، و حامی مردم بودنشون داستان سرایی ها میکردن.

اما الان که رهبری ۴۸میلیون تومان به خانواده تبریزی که فرزندان ۳ قلو دارن هدیه داده، صدا از هیچکس درنمیاد!

گفتنی است که چندی پیش رهبر معظم انقلاب به خانواده دارای فرزندان سه قلوی تبریزی چهار سکه بهار آزادی را هدیه داده بود.

چرا درباره این هدیه رهبری صدا از هیچکس در نمیاد! +عکس

 

چرا درباره این هدیه رهبری صدا از هیچکس در نمیاد! +عکس

 

خبر خوب ستاد اجرایی فرمان امام

حجت نیکی ملکی سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام در توییتی نوشت: آغاز بهره برداری آزمایشی از «بزرگترین طرح استحصال اتان در کشور» توسط ستاد اجرایی فرمان امام

این طرح به میزان تولید گاز معادل ۳ فاز پارس جنوبی ظرفیت پذیرش خوراک از گازهای خشکی دارد

 و به همت ۵۳۱۸ نفر از صنعتگران برومند ایران اسلامی ایجاد و راه اندازی شده است.

خبر خوب ستاد اجرایی فرمان امام +عکس

 

خبر خوب ستاد اجرایی فرمان امام +عکس

 

 


درد اصلی ما ایرانی‌ها چیست؟

سیدناصر حسینی پور، نویسنده در توییتر نوشت:

درد ما خودکم‌بینی و دستِ کم گرفتن توانایی‌هایمان است.

کشوری که در جهان؛ مقام هشتم هسته‌ای و فضایی، چهارم در صاحب فناوری نیروگاه‌ خورشیدی، دوم در فن‌آوری پهپادهای رادار گریز، سوم در استخراج سلول‌های بنیادی، چهارم در تولیدکننده بیواتانول و... است، می‌تواند قله‌های پیشرفت را طی کند.

درد اصلی ما ایرانی‌ها چیست؟

 


بازگشت فرانسه به قانون جنگل!

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: فرانسه با قانون آزاد سازی رابطه جنسی با محارم به قانون جنگل برگشته همان کاری که حیوانات میکنند، اینم از تمدن غرب و غربیهای چشم و دل سیر!

بازگشت فرانسه به قانون جنگل!

 


پیغام راهبردی مقاومت عراق به جو بایدن

علیرضا تقوی‌نیا در کانال تلگرامی خود نوشت: گروهی ناشناس که خود را  "سرایا اولیاء الدم"  می نامیدند ، ساعت ۹:۱۵ دقیقه دیشب ۲۷ بهمن ماه، حمله راکتی سنگینی را به پایگاه آمریکایی حریر اربیل صورت دادند. در این حمله که با یک وانت ساده مجهز به راکت انداز ۲۴ تایی ۱۰۷ میلی متری انجام گرفت، یک هواپیمای مسافربری از نوع super king air ۳۵۰ و یک پهپاد هجومی آمریکا منهدم گشته و ۷ آمریکایی کشته و زخمی شدند.

در خصوص این حمله بسیار مهم چند نکته باید ذکر گردد .

حمله با ابتدایی ترین سلاح های تاکتیکی انجام شد، اما تلفات و خسارات تحمیلی بر طرف آمریکایی سنگین بود. به عبارت دیگر به چالش کشیدن ابرقدرت غربی با سلاح های ساده نشان دهنده ضعف راهبردی ایالات متحده در برابر حملات ایذایی گروههای مقاومت است و سامانه های پیشرفته پدافندی چون C-RAM نیز برای آنان مصونیت نخواهد آورد .

 آمریکا در اوایل سال ۲۰۲۰ تلاش کرد با تجمیع نیرو در ۲ پایگاه "عین الاسد " در الانبار و "حریر " در اربیل و پناه بردن به حریم امنیتی اقلیم کردستان، نظامیانش را از تیررس هسته های مقاومت خارج کرده و در گام بعدی با نخست وزیر کردن مصطفی کاظمی و روی کار آوردن افرادی همچون عبدالوهاب الساعدی بر راس دستگاه های امنیتی و ضد تروریسم، در برابر مصوبه پارلمان عراق برای خروج نظامیانش از این کشور ایستادگی کند ،  لکن عملیات موفق دیشب نشان داد تمام این تلاش ها نتیجه ای نداشته و برای آمریکا تولید امنیت نکرده است.

 جو بایدن سیاستمدار تربیت شده در ساختار سیاسی آمریکاست و به همین دلیل بیش از ترامپ بر حضور نظامی در نقاط راهبردی دنیا ( از جمله عراق ) ابرام می ورزد و از طرفی بر روی تلفات نظامیان خود نیز حساس است.

 سلف او سعی داشت با مشت آهنین این حملات را پاسخ دهد و عملیات های مستقیم علیه فرماندهان و نیروهای مقاومت عراق را در دستور کار قرار داد اما نتوانست برای آمریکایی ها بازدارندگی لازم را ایجاد کند .

 حال باید دید ساکن جدید اتاق بیضی کاخ سفید با این چالش چگونه برخورد خواهد کرد ؟

 به باور نگارنده ، گروه مقاومت "سرایا الدم" با انجام این حمله سنگین، پیغامی راهبردی را به طرف آمریکایی ارسال کرد و آن عزم جدی برای اخراج نظامیان اشغالگر از میهن شان است و با توجه به مصوبه مصرح پارلمان عراق، به نظر می رسد سران واشنگتن یا باید خروج از این کشور را بپذیرند و یا خود را آماده دادن تلفات بیشتر و در نتیجه فشار افکار عمومی داخلی نمایند.

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات