۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۷۴۹۴۷
تحریف بنیانگذار ۷

مکتب امام برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است

مکتب امام برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت است
لرستان - حجت الاسلام شمسی فر گفت: مکتب امام(ره) برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) بوده و تبیین این مکتب لازمه تربیت نسلی انقلابی و مقابله با توطئه تحریف امام است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در رابطه با تحریف شخصیت امام راحل، بیان داشت: منظور از تحریف امام(ره)، شخصیت امام(ره) در جنبه های اخلاقی، علمی، اجتماعی و جنبه سیاسی امام راحل است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به تحریف امام چه در زمان حیات ایشان و پس از رحلت امام راحل افزود: برخی افراد اهدافی در سر دارند و برای رسیدن به آن اهداف اندیشه و آرمان های امام راحل را سد راه خود می دانند در این راستا دست به تحریف می زنند.

وی با اشاره به راه، روش و منش امام راحل عنوان داشت: روابط بین المللی و موضع گیری امام راحل در مقابل استکبار از جمله مواردی است که سد راه برخی افراد بوده و برای رسیدن به اهداف خود دیدگاه امام راحل را تحریف می کنند.

حجت الاسلام شمسی فر با اشاره به توطئه های دشمن و طرح دسیسه های مختلف برای رواج برخی مسائل در جامعه و ضربه زدن به باور و اعتقاد مردم به ویژه جوانان خاطرنشان کرد: با توجه به ایستادگی امام راحل در جنبه های اجتماعی و ایستادگی قاطع در برابر دشمن، در این راستا دشمنان تحریف امام را در پیش گرفتند.

وی با یادآوری اینکه در رابطه با قانون و عملکرد شورای نگهبان نیز موضع امام راحل روشن است و شورای نگهبان در جریان انتخابات باید طبق قانون عمل کند، افزود: در این زمینه نیز دشمن برای اینکه به سمت اهداف شوم خود حرکت کند و به  شورای نگهبان حمله کند باید امام(ره) را تحریف کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان مکتب امام راحل را مکتب اهل بیت(ع) و سنت قرآن خواند و خاطرنشان کرد: چارچوب امام راحل واضح و روشن است و اما دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به تحریف امام(ره) می زند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت باشید تا به شما آسیبی نرسد، خاطرنشان کرد: دشمنان خط فکری امام راحل را تحریف می کنند تا جوانان را از ولایت و انقلاب جدا کنند.

حجت الاسلام شمسی فر به رسالت خطیر روحانیت برای تبیین شخصیت امام راحل به نسل امروز تأکید کرد و گفت: در این راستا و برای مقابله با توطئه های دشمن امروز روحانیت رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید جوانان را نسبت به توطئه های دشمن آگاه کرد.

وی تأکید کرد: باید افکار و عقاید امام(ره) برای نسل جدید تبیین شود و نسل نو را با افکار، چارچوب فکری امام راحل، اندیشه ها و آرمان های امام(ره) آشنا کرد که فریب توطئه های دشمن را نخورند.

حجت الاسلام شمسی فر یادآور شد: در اوایل انقلاب مشی امام معلوم بود و همه راه امام(ره) را به خوبی شناختند و در برابر دشمن ایستادند و امروز اگر نسل نو این راه را بشناسند فریب نمی خورند و در مسیر انقلاب قدم می گذارند و از این راه منحرف نمی شوند.

وی تصریح کرد: در مدارس، دانشگاه ها و حوزه علمیه باید در زمینه تبیین شخصیت امام راحل، نهادینه سازی آرمان ها و اهداف امام و انقلاب برای نسل نو تلاش شود و از ظرفیت روحانیت در این راستا به خوبی بهره مند شد و با تربیت نسلی انقلابی جلوی توطئه های دشمن گرفته شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات