۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۶۷۲۰۰
حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع:

راه مقابله با تحریف امام، تبعیت از ولایت فقیه است

راه مقابله با تحریف امام، تبعیت از ولایت فقیه است
تهران - مسؤول بنیاد جهانی نهج البلاغه راه مقابله با تحریف امام را تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: اسلام ناب محمدی با نام امام خمینی(ره) در جهان شناخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع مسؤول بنیاد جهانی نهج البلاغه، شب گذشته در دانشگاه امام صادق(ع) گفت: یکی از بدترین، ناجوانمردانه ترین و سخیفت ترین راهبردهای دشمن در برابر حق راهبرد تحریف است.

وی افزود: در تحریف حق را کنار می زنند و باطل را با ظاهر و صورت حق جایگزین می سازند و متاسف هستیم که در طول تاریخ بخصوص در برهه های حساس و استثنائی هرگاه جامعه اسلامی آماده خیز تمدنی بوده کارد تحریف اثر گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع بیان داشت: به همان مقدار که این راهبرد و استراتژی سخیف، ددمنشانه و ناجوانمردانه باشد به همان اندازه حکایت از موقعیت بسیار خوب و آمادگی امت اسلامی‌ است که حکومت تشکیل دادند؛ هرگاه امت اسلامی با استفاده از نرم افزار اسلام آماده ایجاد تحول در حیات بشری باشد دشمن دست به تحریف می‌زند.

مسؤول بنیاد جهانی نهج البلاغه با بیان اینکه تحریف انواع مختلفی دارد، عنوان کرد: ذیل یکی از مصادیق تحریف همین توهین هایی است که هر از گاهی توسط دولت های ضعیف مانند دولت مکرون که در حال دست و پا زدن است تایید می‌شود؛ تحریف و استهزاء حق از سوی جریان باطل نشانه دست و پا زدن است.

وی افزود: دلیل اینکه دشمنان نسبت به اسلام دست به اهانت، استهزاء و توهین می‌زنند به خاطر آن است که آنان تا به امروز هر اقدامی علیه اسلام انجام دادند نتیجه عکس داده و می‌بینند که اسلام درحال گسترش در قاره اروپا و روی آوردن جوانان به دین مبین اسلام است حتی تخمین هایی که خودشان می زنند چنین می‌گوید تا فلان سال اسلام دین اول اروپا خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع گفت: رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام خمینی(ره) در سخنرانی خویش امام را به عنوان شاخص انقلاب معرفی می کنند تا دنیا بداند امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و با همین شخصیت اسلام دنیا را فراخواهد گرفت.

مسؤول بنیاد جهانی نهج البلاغه ادامه داد: حضرت امام شخصیت به روز شده و جامع همه آن اسلامی است که در طول تاریخ دشمنان با آن مبارزه کردند و امروز جهان با همین انقلاب خمینی است که به اسلام ناب محمدی پی می‌برد؛ حضرت امام قلوب را فتح کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریف شخصیت امام به دنبال تحریف اسلام است، عنوان کرد: انقلاب بدون نام امام راحل در دنیا شناخته شده نیست برای همین امام تحریف شده انقلاب اسلامی تحریف شده را به جهان معرفی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع یکی از تحریفات دشمن را جابجا کردن نیروی خدوم و غیر خدوم دانست و گفت: بخش اعظم بار مشکلات امروز خودساخته است اینکه این مشکلات را به گردن نظام بیندازند نظامی که بدون نام رهبر انقلاب شناخته شده نیست در اصل این اقدام به نوعی تحریف نیروی خدوم انقلاب است.

وی افزود: دشمن رسماً اعلام کرده برای اینکه بتوانیم انقلاب را به زانو در بیاوریم باید کاری کنیم که از درون ایران مردم به رهبری فشار بیاورند تا رهبری مجبور شوند منافع ملی را به منافع ایدوئولوژی انقلاب ترجیح دهند؛ برهمین اساس دشمن انقلاب اسلامی را با زبان امام دیروز علیه امام امروز تحریف می‌کند تا رهبر انقلاب را مجبور به سکوت کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع با تاکید بر اینکه دربرابر تحریف دشمن باید هوشیار بود، گفت: اگر امروز دشمن در حال ضربه زدن به ستون انقلاب است می طلبد امت اسلام بخصوص جوانان به تقویت این ستون اقدام کنند؛ وفاداری، تبعیت، رسیدگی به مردم، امانتداری و .. از ویژگی های افراد انقلابی است؛ این افراد می‌توانند ستون انقلاب را تقویت کنند.

مسؤول بنیاد جهانی نهج البلاغه در پایان خاطرنشان کرد: نخبگان، اندیشمندان و جوانان انقلابی باید گفتمان امام را تبیین کنند و اجازه ندهند اسلام بدون قرائت نام امام در جهان شناخته شود، مرجع سازی های سالهای اخیر همه در راستای کم فروغ کردن نام امام بود؛ اگر امام راحل تحریف شود اسلام تحریف می‌شود باید عالم یاد بگیرد تا هنگام ظهور ذیل شخصیت امام سلوک کند تا به سعادت برسد./۸۱۳/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات