۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۷۴۹۷۴

روایت آیت الله رجبی از دغدغه علامه مصباح برای بالندگی مؤسسه امام خمینی + فیلم

روایت آیت الله رجبی از دغدغه علامه مصباح برای بالندگی مؤسسه امام خمینی + فیلم
رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: راه ما همان راهی است که علامه مصباح برایمان ترسیم کرده اند و ما باید با قوت آن را ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله محمود رجبی عصر امروز در آیین معارفه رییس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در این جلسه، گفت: از نعمت های بزرگ الهی این است که در مؤسسه ای قرار داریم که تحت اشراف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بوده و سالیان دراز از عنایت و الطاف و راهبری علامه مصباح(ره) در این مؤسسه برخوردار بوده ایم.

وی شاگردان و دست پروردگان علامه مصباح یزدی را میراث بزرگ این عالم ربانی خواند و ادامه داد: خداوند را بر این نعمت هم شکر می کنیم که یاوران و دوستانی به ما عنایت فرمود که مورد عنایت خود علامه بودند و هم به عنوان دست پروردگان علامه مصباح مورد عنایت رهبری قرار دارند.

آیت الله رجبی با تأکید بر اینکه ما باید شکر لسانی و اعتقادی خود را نسبت به میراث گرانبهایی که در اختیارمان است بجا بیاوریم، عنوان کرد: باید میراث گرانبهایی که علامه مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل بیت(ع) در پویایی و بالندگی اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

تعداد بازدید : 7

رییس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اهتمام و دغدغه های آیت الله مصباح یزدی نسبت به تعالی و رشد این مؤسسه را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: علامه مصباح در پیام خودشان به رهبری تأکید کرده بودند که «مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و نظام به شمار می رود، پیشرفت های آن رکود و کاهش نیابد و همچنان هر چه بهتر مسیر بالندگی را بپیماید».

وی افزود: امروز وظیفه ما این است که این راه را بهتر طی کرده و بالندگی اش را بیشتر کنیم؛ با توجه به عشق و علاقه ای که همه عزیزان به علامه مصباح داشتند، باید این عشق را افزون کرده و در عمل و در حفظ و بالندگی این مؤسسه کوشا باشیم تا با تلاش خودمان هم قلب رهبر عزیزمان را خوشحال و هم روح علامه را شاد کنیم.

آیت الله رجبی خاطرنشان کرد: راه ما همان راهی است که علامه مصباح برایمان ترسیم کرده اند و ما باید با قوت آن را ادامه دهیم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات