۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۷۴۹۷۸

توصیه های آیت الله مصباح یزدی به آیت الله رجبی

توصیه های آیت الله مصباح یزدی به آیت الله رجبی
آیت الله مصباح یزدی طی سخنانی پیش از رحلتشان تأکید کرد: حاصل عمر قریب به ۹۰ ساله ام این است که اگر کاری برای خدا انجام بگیرد ضرری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح یزدی پیش از رحلت خودشان در ارتباطی تصویری با آیت الله رجبی در تاریخ 17 آبان ماه سال جاری سخنانی مطرح کرده بود که کلیپ این سخنان امروز در مراسم معارفه رییس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) پخش شد.

آیت الله مصباح یزدی در این سخنان تأکید کرد: اگر تا کنون در سمت ریاست مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مانده ام از جهت توصیه رهبر معظم انقلاب بوده است وگرنه تا کنون بخاطر وضع مزاجی، روحی، حافظه ای و موارد دیگر چندین باره از این سمت استعفا داده بودم، اما برای این که اطاعت امری شده باشد، در این سمت ایستاده ام.

وی در توصیه به آیت الله رجبی ابراز داشت: حاصل عمر قریب به 90 ساله ام این است که اگر کاری برای خدا انجام بگیرد ضرری نخواهد داشت؛ اگر کاری خالص تر و بی ریا تر باشد نفعش برای خود شخص، مردم و چه بسا در سطح بین الملل گسترش پیدا می کند.

آیت الله مصباح یزدی خاطرنشان کرد: روی این تأکید دارم که نگران نباشیم که اسباب، امکانات و بودجه کم داریم یا مخالفانمان زیاد هستند؛ تأکید مجدد بنده این است که به آیه «و علی الله توکلوا ان کنتم مؤمنین» توجه داشته باشید، زیرا تعبیری کوبنده دارد و می گوید «اگر راست می گویید که ایمان دارید، امید و توکلتان به خدا باشد».

وی در پایان گفت: امیدواریم عیب و نقص و کمبودها را ببخشید و دعا می کنیم که از صدقه سر شما و دوستان خوبی که در مؤسسه حضور دارند، توفیق بدهد که باقی عمرمان نیز صرف راهی باشد که آن را انتخاب کرده ایم و بتوانیم در این مسیر زمینه رشد و تعالی را در سطح جهانی فراهم کنیم./841/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
عبد الناصر
Iran, Islamic Republic of
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
سلامت و تندرست باشید.اجرتان با خدا.
1
0