۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۷۵۰۰۰

نظارت شرط تعالی فضای مجازی

نظارت شرط تعالی فضای مجازی
حجت الاسلام بابایی گفت: با رشد و تقویت کردن فضای فرهنگی مجازی جامعه، توطئه و اهداف شوم دشمن خنثی و اغراض نظام مقدس جمهوری اسلامی، دیکته و غالب می‌شود.

حجت الاسلام علی اکبر بابایی مدرس حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه در موضوع فعالیت و زیست مومنانه در فضای مجازی به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در مبحث فضای مجازی توقع زیادی از مسئولان وجود دارد و مسئولان باید اشراف و نظارت کامل را بر این مسئلۀ مهم لحاظ کنند.

وی بیان کرد: مدیران مربوطه باید با ایجاد محدودیت از ایجاد فساد و بی بند و باری جلوگیری کنند، در غیر این صورت جرم و جنایات بسیاری اتفاق خواهد افتاد، با این وجود متاسفانه فضای فرهنگی مجازی رها شده است.

مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: با استفاده درست و صحیح از فضای مجازی می توان در تبلیغ دین و شریعت، جریانات سیاسی مشروع، مسائل اقتصادی که باعث رشد می شود، استفاده کرد.

وی در ادامه افزود: امروزه فضای مجازی، تبدیل به جایگاه خوب و محکمی برای دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی شده است و از هیچ حیله و نیرنگی برای آسیب زدن و رسیدن به مقاصد شوم، کوتاهی نمی کنند.

حجت الاسلام بابایی افزود: با رشد و تقویت کردن فضای فرهنگی مجازی جامعه، توطئه اهداف شوم دشمن خنثی و اغراض نظام مقدس جمهوری اسلامی، دیکته و غالب می شود.

سینا ریاحی
ارسال نظرات