۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۷۵۰۱۱
معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج در سفر به قم‌:

نوع تهدیدات تغییر کرده است/ باید خودمان را با تهدید‌های بیولوژیک وفق دهیم

نوع تهدیدات تغییر کرده است/ باید خودمان را با تهدید‌های بیولوژیک وفق دهیم
چشمی گفت: سپاه و بسیج قم در عرصه مقابله با کرونا پیشگام بوده و ثابت کردند مانند همه عرصه ها یار وفای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، چشمی معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج کشور در سفر استانی به قم در جلسه با فرماندهان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی قم که صبح امروز در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، از عملکرد بسیجیان و سپاهیان در طرح محله محور شهید سلیمانی اگاه شود.

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج ادامه داد:طرح‌های محله محور بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات احتمالی است که استان قم نیز در این خصوص عملکرد قابل قبولی داشته است.

د/نوع تهدیدات تغییر کرده است/ باید خودمان را با تهدید‌های بیولوژیک وفق دهیم

چشمی با اشاره به مشارکت بسیج در عرصه‌های مختلف و کمک در گرفتار‌هایی که در کشور پیش می‌آید گفت: ما می‌خواهیم در صحنه بمانیم چرا که پیش بینی می‌شود حمله بیولوژیک و کرونا ادامه دار باشد و دشمن از آن‌ها استفاده کند.

مسؤول کمیته نظارت و پایش و ارزشیابی قرارگاه مشترک جهادی طرح شهید سلیمانی گفت: نوع تهدیدات تغییر کرده است، پیش بینی ما تهدید‌های بیولوژیک است و باید خودمان را با این وضعیت وفق بدهیم.

وی همچنین از آمادگی بسیج به منظور سازمان دهی اینگونه تهدید‌ها و گرفتاری‌ها خبر داد و گفت: انتظار رهبر انقلاب اسلامی نیز از بسیج حضور همیشه در صحنه است که در جلسات ایشان رضایت خویش را از بسیج اعلام کرده اند.

د/نوع تهدیدات تغییر کرده است/ باید خودمان را با تهدید‌های بیولوژیک وفق دهیم

فرمانده عملیات قرارگاه شهید سلیمانی استان قم نیزدر این نشست شناسایی مناطق آلوده، تولید دستکش، گان و ماسک سه لایه مورد نیاز در استان و سپس در کشور، پایش ۲۲ هزار و ۵۰۰ صنف، ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به خانواده‌های مبتلا، تهیه غذای گرم، ۱۴ هزار غربالگری تلفنی و ۴ هزار و ۱۷۰ غربالگری حضوری به همت بسیجیان استان را از جمله فعالیت‌های سپاه و بسیج استان از ابتدای اجرای اقدامات صورت گرفته بسیج و سپاه قم در طرح محله محور شهید سلیمانی عنوان کرد.

سرهنگ جعفری همچنین از تشکیل ۹۵ کمیته عملیاتی محله در قم و منطقه پردیسان خبر داد و گفت: در ذیل این کمیته‌ها یک تیم حمایتی، یک تیم نظارتی و یک تیم مراقبتی تشکیل شده است./841/د101/ب1

ارسال نظرات