۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۶۷۵۰۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

تربیت طلبه با اخلاق و وارسته رسالت حوزه علمیه است

تربیت طلبه با اخلاق و وارسته رسالت حوزه علمیه است
لرستان - حجت الاسلام قدرتی با اشاره به رسالت حوزه در تربیت طلبه با اخلاق و کارآمد، گفت: حوزه علمیه باید طلابی تربیت کند که بتوانند در عرصه های مختلف جامعه ایفای نقش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی، بعداز ظهر امروز در دیدار با معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان که در اداره تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه رسالت خطیری در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و تربیت نسلی انقلابی بر دوش دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: انتظار مهمی که از یک نهاد حوزوی می‌رود آن است که حوزه علمیه بتواند به افراد تعالی اخلاقی ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه باید طلاب را به همت اساتید متخلق، متخلق و وارسته تربیت کنند و آنگاه این طلاب تربیت یافته بتوانند نقش هدایتگری خود را در جامعه ایفا کنند و این نهایت انتظاری است که مردم از طلاب دارند.

حجت الاسلام قدرتی به ساختار قوی و مستحکم آموزش های حوزوی نسبت به دیگر نهادهای آموزشی اشاره کرد و افزود: ترسیم توانمندی‌هایی که یک طلبه در آموزش حوزوی می تواند کسب کند، باید در هنگام دعوت متقاضیان به تحصیل در حوزه صورت بپذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضی ورود به حوزه علمیه باید به این یقین برسد که می تواند با تحصیل در حوزه برای هدایت جامعه مؤثر و کارآمد باشد.

حجت الاسلام قدرتی بیان داشت: از ظرفیت سازمان تبلیغات و با بهره مندی از فعالیت تبلیغی مبلغان در زمینه تبلیغ وسیع تر برای اطلاع رسانی آزمون های حوزه علمیه استفاده خواهد شد.

تربیت طلبه با اخلاق و وارسته رسالت حوزه علمیه است
 تبلیغات اسلامی ظرفیتی مناسب برای به‌گزینی و شایسته گزینی در پذیرش است

اکرم مهرابی در ادامه این دیدار، با قدردانی از همکاری سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: با توجه به محدودیت های اطلاع رسانی به علت شیوع ویروس کرونا، بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان این سازمان امری مؤثر برای اطلاع بخشی به خانواده ها است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه های فضای مجازی و حقیقی به منظور پذیرش هر چه بهتر و به‌گزینی و شایسته گزینی متقاضیان مؤثر است./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات