۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۰۹۲
امام جمعه دامغان:

پیام اقتدار نظامی ایران تنش زدایی دربرابر تنش آفرینان و نابودی مستکبران است

پیام اقتدار نظامی ایران تنش زدایی دربرابر تنش آفرینان و نابودی مستکبران است
سمنان - امام جمعه دامغان گفت: پیام اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان تنش زدایی در برابر تنش آفرینی قدرت‌های مستکبر و مزدوران آن‌ها و نابودی ظالمان و متجاوزان است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های نماز جمعه نخستین روز از آخرین ماه سال ۹۹ که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) برگزارشد، با گرامیداشت یاد و راه روحانی پارسا و پرتلاش حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ فضل الله محلاتی و ۴۹ شهید والامقام حادثه حمله هواپیمای دشمن به هواپیمای ایرانی در سال ۶۴، اظهار داشت: دو شخصیت گرانقدر دامغانی نیز در جمع این شهدا حضور داشتند، حجج اسلام شهید سید ابوالقاسم موسوی دامغانی (نماینده رامهرمز) و سید حسن شاهچراغی (نماینده دامغان) که یاد آن‌ها همواره نزد مردم این بلد طیب گرامی و نامشان مایه مباهات و افتخار است.

امام جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری چند رزمایش بزرگ نیرو‌های مسلح کشورمان در هفته‌های اخیر، پیام این رزمایش‌ها در پهنه آسمان، زمین و دریا را اثبات توانمندی‌های دفاعی و نظامی کشورمان و ابتکاری استراتژیک و تأثیرگذار در شرایط فعلی منطقه دانست و افزود: این رزمایش‌های خیره کننده قدرت و توانمندی بازدارنده نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف را باردیگر به دشمنان زیاده خواه یادآور شد.

خطیب نماز جمعه دامغان پیام اقتدار نظامی و دفاعی کشورمان را تنش زدایی در برابر تنش آفرینی قدرت‌های مستکبر و مزدوران آن‌ها عنوان و تصریح کرد: ارتش، سپاه و بسیج و مجموعه نیرو‌های مسلح ایران اسلامی با دست یابی به پیشرفت‌های خیره کننده در شرایط تحریم، به دشمنان اسلام و ملت ایران اعم از دولت‌ها و گروهک‌ها و تروریست‌ها نشان دادند که هرکس در هرجای دنیا کوچکترین حرکتی برعلیه منافع ملت ما انجام دهد، ارتش، سپاه و بسیج دلاورما آن را در نطفه خفه خواهند کرد.

دلسوزی بایدن برای ملت یمن مضحک است/ آمریکا نگران نابودی آل سعود و اسرائیل

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در ادامه با اشاره به سیاست‌های جدید شیطان بزرگ در منطقه و طرح سؤالی با این عنوان که " چرا بایدن روی یمن دست گذاشته، انصارالله را از لیست تحریم‌ها خارج نموده و بحث صلح را مطرح کرده است؟ "، اظهار داشت: مگر "بایدن" همراه با "اوباما" جنایات شش ساله آل سعود در یمن را طراحی، آغاز و حمایت نکردند؟ آن‌ها قصد داشتند در سال ۹۴ با عملیاتی موسوم به "طوفان قاطعیت" ظرف چندهفته یمن را اشغال و تحت سلطه عربستان قراردهند؛ حال چرا یکباره نگران حقوق بشر شده اند؟

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان سمنان گفت: شش سال آل سعود جنایتکار با همراهی ارتجاع عرب و غربی ها، آمریکا، صهیونیست‌ها و امارات تمام زیرساخت‌های یمن را نابود کردند، ۵۷۰ هزار خانه، یک هزار و ۳۸۰ مسجد، ۳۹۰ بیمارستان و درمانگاه و تمامی زیرساخت‌های آب، برق و خدمات اجتماعی این کشور و ملت مظلوم و فقیر را از بین بردند؛ حال آمریکا می‌خواهد این پرونده را مخدومه کند؛ آیا دلسوزی بایدن و دولتمردان جنایتکار آمریکایی برای مردم یمن مضحک نیست؟

امام جمعه دامغان در تشریح سیاست دغل کارانه رییس جمهور جدید آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها نگران سه مسئله مهم هستند، نخست اتحاد مردم یمن و محور مقاومت در اخراج آمریکا از منطقه، دوم قرارگرفتن آل سعود و حکومت جنایتکار عربستان سعودی در آستانه نابودی و سوم نابودی رژیم منحوس و جعلی اسرائیل پس از شکست مفتضحانه و نابودی حامیان سعودی آنها؛ البته این بار نیز بایدن و آمریکایی‌ها دچار اشتباه محاسباتی شده اند و شکست و نابودی مزدوران آن‌ها به لطف خداوند قطعی است./977/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات