۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۶۷۵۱۴۱
تحریف بنیانگذار (۱۴)

تکرار اندیشه امام راه جلوگیری از تحریف است

تکرار اندیشه امام راه جلوگیری از تحریف است
لرستان - حجت الاسلام ولی پور با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل در جامعه به ویژه بین نسل امروز گفت: تکرار اندیشه حضرت امام(ره) راه جلوگیری از تحریف است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به بیان راه جلوگیری از تحریف امام اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام امری مهم برای جلوگیری از تحریف حضرت امام از سوی برخی افراد برای دستیابی به اهدافشان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان در ادامه با اشاره به تحریف امام راحل چه در زمان حیات ایشان و پس از رحلت حضرت امام راحل گفت: راه مقابله با تحریف بازگو کردن اندیشه های امام راحل است.

وی بر ضرورت تربیت نسلی انقلابی در جامعه امروز تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا باید اندیشه های امام راحل را برای نسل امروز مرور، تکرار و بازگو کرد و جوانان و نوجوانان را با شخصیت امام راحل آشنا ساخت.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به توطئه دشمن در زمینه جدایی جوانان از انقلاب خاطرنشان کرد: تربیت نسلی انقلابی برای تداوم راه نقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمن ضروری است.

تکرار اندیشه امام راه جلوگیری از تحریف است
 مبانی فکری امام بین نسل امروز تبیین شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان در ادامه با تأکید بر اینکه باید نسل امروز را با مبانی فکری امام آشنا ساخت، تصریح کرد: با تکرار و بازگو کردن اندیشه های امام راحل می توان راه تحریف را بست.

وی بیان داشت: شناخت، تکرار و تبلیغ راه امام، اندیشه و منش امام خمینی(ره) راه مقابله و جلوگیری از تحریف است و در این زمینه باید از ظرفیت های فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: با شناخت اصول و مبانی اصلی اندیشه امام راحل نقشه راه انقلاب اسلامی را بین نسل امروز که آینده سازان جامعه هستند تبیین کرد و این مهم سد راه تحریف است./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات