۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۶۷۵۳۰۱

طلاب جهادی در بیمارستان های کرمانشاه تجلیل شدند

طلاب جهادی در بیمارستان های کرمانشاه تجلیل شدند
کرمانشاه - طلاب جهادی برادر و خواهر حاضر در بیمارستان های کرمانشاه با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم تجلیل از طلاب جهادی برادر و خواهر استان کرمانشاه در بیمارستان های استان، امروز در امامزاده ابراهیم (ع) این شهر برگزار شد.

در این مراسم، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در سخنانی بیان داشت: شرکت جهادی و خودجوش طلاب و روحانیون جهادی در بحث مبارزه با کرونا، حضور در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان و نیز حضور این عزیزان در کارهای امدادی برای حوزه های علمیه کشور مایه مباهات و فخر است.

حجت الاسلام محمد صالحی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: حوزه های انقلابی باید به برخی از صفات بارز و متشخص مزین و ملقب باشند که بارزترین این صفات، انقلابی بودن این حوزه های علمیه می باشد.

وی با اشاره به اینکه انقلابی بودن حوزه های علمیه نشات گرفته از سیره علمای به نام دین است، تاکید کرد: در طول یکسال اخیر که جامعه ما به طور کاملا محسوسی درگیر اپیدمی کرونا بود، شاهد تشکیل و حضور گروه های جهادی طلاب در بیمارستان های استان برای امداد رسانی به کادر درمان و بیماران کرونایی بودیم که این کاری جهادی و خدایی بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در ادامه گفت: تشکیل و حضور گروه های جهادی طلاب به نوعی لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، زمانی که معظم له در بحث کرونا حساست اوضاع را مطرح کردند طلاب به ندای امام خامنه ای لبیک گفتند.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی دیگر از مزایای مدیریت جهادی در کشور این است که این موضوع به عنوان سرمایه ای پایان ناپذیر برای این انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شود.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از 87 طلبه خواهر و برادر که در گروه های جهادی در بیمارستان های استان حضور داشتند با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات