۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۷۵۳۸۳

دیدار نمایندگان مرکز خدمات با طلاب جهادی مناطق زلزله‌زده

دیدار نمایندگان مرکز خدمات با طلاب جهادی مناطق زلزله‌زده
نمایندگان رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده سی سخت دیدار کردند.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رحمانی مهر مدیرکل حوزه ریاست و آقای نیکزادیان مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات کشور و حجت الاسلام جعفری مهر مدیرکل مرکز خدمات استان به نمایندگی از رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده سی سخت دیدار و گفت‌وگو کردند و در جریان آخرین وضعیت این مناطق قرار گرفتند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات در سخنانی با قدردانی از حضور ارزشمند طلاب جهادی در مناطق زلزله‌زده گفت: طلاب و روحانیون در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم چه در جنگ تحمیلی و چه در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و شیوع کرونا همواره به صورت جهادی و خودجوش در کنار مردم بوده‌اند و به آسیب دیدگان از این حوادث کمک کرده‌اند.

وی ادامه داد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نیز وظیفه خود می‌داند در این حوادث نقش مؤثری داشته باشد و برای کمک به آسیب دیدگان از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

حجت الاسلام رحمانی مهر گفت: در سال‌های اخیر ستاد حوادث غیرمترقبه در مرکز خدمات برای کمک‌رسانی به عموم مردم در این‌گونه حوادث تشکیل شده است و در حوادث مختلف با اعلام شماره حساب اقدام به جمع‌آوری کمک‌های طلاب و روحانیون کرده است و این کمک‌ها در این مناطق هزینه شده است.

همچنین، مدیرکل امور استان‌های مرکز خدمات ضمن تبریک ولادت امام جواد علیه‌السلام گفت: حضور شما طلاب جهادی در کنار مردم در حال حاضر کمتر از شرکت در جنگ نیست و این حضور بسیار ارزشمند است./826/

ارسال نظرات