۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۷۵۴۸۸
از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا مطرح شد؛

فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور

فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور
چهارمین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) منتشر شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، چهارمین فراخوان دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س) منتشر شد؛ طلاب ایرانی و غیر ایرانی می توانند در این دوره که با حوزه اساتید برتر حوزه علمیه و دانشگاه برگزار می شود، شرکت کنند.

لازم به ذکر است این دوره در چهار گرایش مشاوره تحصیلی، کودک و نوجوان، ازدواج و خانواده برگزار خواهد شد. اعطای گواهینامه معتبر پایان دوره، اولویت برای همکاری با مرکز مشاوره جامعه الزهرا(س)، معرفی به سایر مراکز مشاوره و مؤسسات و نهاد ها و اولویت در پذیرش سایر سطوح از جمله امتیازات شرکت در این دوره است.

همچنین دارا بودن مدرک سطح سه رشته تعلیم و تربیت اسلامی و مشاوره خانواده و یا مدرک سطح دو حوزه و مدرک کارشناسی ارشد مرتبط (روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی)، دارای سن ۲۵ تا ۴۵ سال، تأهل، احراز صلاحیت اخلاقی، شخصیتی، روانی، احراز صلاحیت علمی و انگیزشی، تعهد کتبی نسبت به اتمام دوره، تعهد به همکاری با مرکز مشاوره جامعه‌الزهرا(س) به مدت سه سال نیز از جمله این شرایط شرکت در دوره است.

آغاز ثبت نام دوره آموزش تخصصی تربیت مشاور از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ خواهد بود و این دوره طی چهار ترم از مهر مهرماه سال آینده برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات