۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۶۷۵۴۸۹

راه امام، مانع انحراف انسان‌ها

راه امام، مانع انحراف انسان‌ها
حجت الاسلام ناصری گفت: متاسفانه کسانی از نام و عنوان استفاده ابزاری می کنند و مدعی راه امام نیز می باشند ولی به تحریف نام و شخصیت امام می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفر ناصری دولت آبادی عضو مجلس خبرگان و استاد سطوح عالی حوزه، در موضوع تحریف بنیان گذار انقلاب اسلامی از دیدگاه فرهنگی، به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: در سالگرد پیام تاریخی امام خمینی(ره) خطاب به حوزه های علمیه که به منشور روحانیت معروف شد، فرمودند که مسیر حرکت و هویت حوزه و مطالبه حوزوی برای جریان تحجر بوده است که در قبل انقلاب در مقابل ظلم و ستم ایستادگی و مقادمت کرد و حق مردم عزیز را از حکومت طاغوت باز، پس گرفت.

وی افزود: متاسفانه کسانی از نام و عنوان استفاده ابزاری می کنند و مدعی راه امام نیز می باشند و به تحریف نام و شخصیت امام می پردازند.

حجت الاسلام ناصری دولت آبادی بیان کرد: این اشخاص در برخی از مراکز منتصب به امام خمینی(ره)، حضور پیدا می کنند و رسانه را تریبون خود قرار داده اند؛ اما اخلاق، رفتار و عملکردشان مطابق راه و روش سیره امام(ره) نمی باشد.

عضو مجمع خبرگان ابراز داشت: افرادی که نام امام را به یدک می کشند؛ اما مسیر عملکرد آنها، با روش امام منافات دارد، بهتر است بار دیگر منشور روحانیت را با تمام وجود مطالعه کنند و وظایف روحانیون را بار دیگر به یاد بیاوردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
کسانی که ازنام امام استفاده می کنند واوراتحریف می کنندبایدمحاکمه واعدام شوند.
0
0