۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۶۷۵۵۵۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

چالش امروز ما بیرون راندن آمریکا از خاورمیانه است

چالش امروز ما بیرون راندن آمریکا از خاورمیانه است
اصفهان - آیت الله سلیمانی گفت: اگر تا دیروز چالش ما با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست آنها از ایران اسلامی بود، اما چالش امروز با آمریکا بیرون راندن آمریکا از خاورمیانه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت امیرمومنان (ع)، گفت: جایگاه امیرمومنان (ع) در تاریخ اسلام را هیچ منصفی و حتی غیر منصفی نمی‌تواند انکار کند و او مصداق ماجرای یوم الانذار است.

وی افزود: ملتی که دارای نعمت امنیت و قدرت و ثروت است خداوند چنین ملتی را در معرض امتحان و آزمایش قرار خواهد تا ببیند چه اندازه قدردان نعمت‌های خداوند است.

آیت الله سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین نعمتی است که نه تنها برای ایران بلکه برای جهان است و به اندازه‌ای با ارزش است که در عمق باور‌های دینی مردم ایران ریشه دارد و این نعمت بزرگ با خون شهدا آبیاری شده است.

به گفته وی ایران اسلامی با این نعمت بزرگ روز به روز عزتمندتر و قدرت مندتر شده است و همه دشمنی‌ها و توطئه‌های دشمن برای از بین بردن این نعمت بزرگ و عزت و اقتدار ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: اگر تا دیروز چالش ما با آمریکا بر سر کوتاه کردن دست آن‌ها از ایران اسلامی بود، اما چالش امروز با آمریکا بیرون راندن آمریکا از خاورمیانه است.

به گفته وی ما امروز باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران به برکت امام و شهدا و مردم و خانواده شهدا و آزادگان و جانبازان و صبر و مقاوت و بردباری مردم و رهبری باشیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می کند نعمت انقلاب اسلامی را کمرنگ جلوه دهد، گفت: در حفظ و نگهداری از امانت انقلاب اسلامی که به ما رسیده باید تلاش کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز صیانت از انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب را بر دوش جوانان گذاشته است./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات