۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۷۵۵۵۳
آیت الله امامی کاشانی:

مقاومت، ولایتمداری و وحدت تنها راه حل مشکلات کشور است

مقاومت، ولایتمداری و وحدت تنها راه حل مشکلات کشور است
امام جمعه موقت تهران تأکید کرد که ایستادگی، مقاومت، حرکت بر محور ولایت و ایجاد وحدت و انسجام در کشور راه حل مشکلات است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی «در ساحت حضور» پخش شد، با تبریک میلاد با سعادت امیرمؤمنان(ع) به تبیین گوشه ای از فضائل ایشان پرداخت و تأکید کرد که رمز قبول شدن همه عبادات انسان پذیرش ولایت حضرت علی(ع) است.

وی گران فروشی ها، احتکارها، هتک حرمت ها و بی بندوباری ها را نتیجه دوری از دستورات اسلام دانست و ادامه داد: امروز مشاهده می کنیم که برخی خانواده ها، مغازه داران و افراد جامعه نسبت به احکام اسلام توجهی ندارند و این در حالی است که ما برای رسیدن به انقلاب اسلامی و پیاده سازی احکام الهی در مملکت شهدای بسیاری را تقدیم کرده ایم.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه ماه رجب بهترین فرصت برای توبه کردن است، بیان کرد: در این ماه فرصت بسیار خوبی پیش رویمان قرار دارد که با استفاده از آن می توانیم گناهان گذشته خود را جبران کرده و به سعادت برسیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ماه رجب ماهی است که اگر کسی در آن توبه کند به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، اظهار کرد: این ماه بهترین فرصت است که از احتکارها، تضییع حقوق مردم، اهانت ها، بدزبانی ها و دروغ گویی ها توبه کنیم و در عمل به آن پایبند باشیم.

وی مطرح کرد: امروز با گرفتاری های بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم که یکی از آنها بیماری کرونا است و مسؤولان ذی ربط نیز از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی نقاط گلایه دارند؛ این یک باور غلط است که برخی می گویند اگر به خداوند و اهل بیت(ع) توکل و توسل کرده و در حرم مطهر امام رضا(ع) باشیم مبتلا نخواهیم شد، زیرا جهان هستی بر اساس علل و عوامل و اسباب اداره می شود.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اینکه همه کشور باید پایبند به اصول بهداشتی باشند، خاطرنشان کرد: امروز برای قطع زنجیره شیوع ویروس خطرناک کرونا باید همه نظام جامعه به پروتکل های بهداشتی پایبند باشند و ترددها و عبور و مرور ها به داخل و خارج کشور را کنترل کنند.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: امروز در برابر کسانی که در راه سلامت شهید شده اند وظیفه داریم که به پروتکل ها و اصول بهداشتی پایبند باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت، حرکت بر محور ولایت و ایجاد وحدت و انسجام در کشور راه حل مشکلات است./841/پ201/ب1

ارسال نظرات