۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۶۷۵۷۲۰
مدیرکل اوقاف خراسان‌جنوبی خبر داد؛

خرید دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی

خرید دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی
خراسان جنوبی - حجت الاسلام بخشی پور گفت: دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی خراسان‌جنوبی از ابتدای امسال از محل درآمد موقوفات خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام پرویز بخشی پور اظهار کرد: تلاش ما بر این است که درآمدهای موقوفات را در راستای نیاز جامعه و با توجه به نیت واقف هزینه کنیم و از این جهت با شروع کرونا از محل درآمد موقوفات در راستای رفع نیازهای درمانی جامعه گام برداشتیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: البته ما در خراسان‌جنوبی موقوفات درمانی زیادی نداریم ولی همان چند موقوفه شاخص درآمدهای خوبی دارند که در راستای نیت واقف هزینه می‌شود.

حجت الاسلام بخشی‌پور گفت: از ابتدای سال جاری و با توجه به شیوع کرونا و نیاز جامعه برای مراکز درمانی خراسان‌جنوبی از محل درآمد موقوفات دستگاه‌هایی چون هولتر فشار، دستگاه الکتروشوک و هشت کپسول اکسیژن ساز خریداری شده است.

وی اظهار کرد: همه این دستگاه‌ها برای مرکز استان نبوده است و به عنوان مثال کپسول‌های اکسیژن‌ساز را برای شهرستان طبس خریداری کردیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی یادآور شد: در مجموع برای خرید این دستگاه‌ها دو میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام بخشی پور بیان‌کرد: خواست قلبی ما پایان شیوع ویروس کرونا در جامعه است ولی تا هر زمان که این گرفتاری در جامعه وجود داشته باشد کمک‌های ما به مراکز درمانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در ابتدای شیوع کرونا که جامعه با کمبود ماسک مواجه بود نیز در حوزه تولید این کالا قدم برداشتیم و در مجموع ۷۰ هزار ماسک تولید و توزیع کردیم.

ارسال نظرات