۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۷۵۸۶۱

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی عصر قرآن در فجر انقلاب

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی عصر قرآن در فجر انقلاب
مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی عصر قرآن در فجر انقلاب تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مهلت ارسال آثار به جشنواره مجازی عصر قرآن در فجر انقلاب تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت امام زمان(عج) تمدید شد.

تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، حفظ موضوعی قرآن، شعر، تلاوت تحقیق، پوستر، کتابخوانی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، وصیت نامه سردار دلها، فیلم خیلی کوتاه و جشن تولد ۴۲ سالگی انقلاب بخش‌های مختلف این جشنواره هستند.

همچنین شش بخش انشا، نقاشی، بلبلان وحی، خوشنویسی، سرود انقلاب و روایت خاطرات انقلاب نیز ویژه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

شرکت‌کنندگان باید آثار ارسالی خود را با موضوعات دهه فجر انقلاب اسلامی، ولادت حضرت زهرا(س)، گرامیداشت مقام زن و روز مادر، ولادت امام علی(ع) و روز پدر، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید محسن فخری زاده، شهدای هسته‌ای، مدافع حرم و جبهه مقاومت و استکبارستیزی است به این جشنواره ارسال کنند.

علاقمندان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام و ارسال آثار می توانند در کانال گلستان قرآن در پیام رسان های ایتا سروش و بله به نشانی @golestan_quran عضو شده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۶۹۳۲۱۷ تماس حاصل کنند.

گفتنی است برای برندگان جشنواره مجازی عصر قرآن در فجر انقلاب که توسط سازمان دارالقرآن و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، ۴۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات