۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۶۷۵۸۹۱
مدیرعامل پاتوق کتاب مطرح کرد؛

فعالیت ۳۰ شعبه پاتوق کتاب در کشور/ ۳ شعبه تا پایان سال افتتاح می‌شود

فعالیت ۳۰ شعبه پاتوق کتاب در کشور/ ۳ شعبه تا پایان سال افتتاح می‌شود
مدیرعامل پاتوق کتاب با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد فروشگاه‌ها به ۵۰ عدد می‌رسد، گفت: سیاست فعلی ما در افزایش فروشگاه‌ها در شهر‌های کوچک و فاقد کتابفروشی است.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین اسلامی‌فر، با اشاره به طرح‌های تخفیفی پاتوق کتاب اظهار داشت: بعد از استقبال کم‌نظیر فرهیختگان از طرح «همسایه خوب» که در نیمه اول بهمن ماه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای پاتوق کتاب برگزار شد، طرح زمستانه را با همت خانه کتاب آغاز کردیم.

مدیرعامل پاتوق کتاب افزود: طرح زمستانه در ۷۰۰ کتابفروشی کشور در حال برگزاری است. پاتوق‌های کتاب از جمله فروشگاه‌هایی هستند که با تخفیفات ویژه در این طرح به عموم مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه کتاب ویژه نشر معارف با عنوان «اجاره‌نشین خیابان الامین»، «جاده یوتیوب» و «شکار هیولا» به طور ویژه‌ای در طرح زمستانه مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام اسلامی‌فر بیان کرد: در طرح زمستانه مانند طرح‌های فصلی گذشته به کتاب‌های نشر معارف اهتمام خاصی شده که این کتاب‌ها از حداقل تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار هستند و به مقتضای شرایط و ویژگی هر فروشگاه ممکن است تخفیفات بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: بقیه کتاب‌ها نیز از تخفیف ۲۵ درصدی برخودار هستند/ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت پاتوق کتاب به نشانی patoghketab.com به صورت مجازی خرید کنند یا به صفحات و کانال‌های فروشگاه شهر خود در فضای مجازی مراجعه کرده و به صورت مجازی خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل پاتوق کتاب عنوان کرد: پاتوق کتاب در حال حاضر نماینده فروش انحصاری نشر معارف و جمال است و بیش از ۳۰ شعبه فعال در سطح کشور دارد که اغلب در مراکز استان‌ها است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۳ شعبه دیگر در شهرهای نی‌ریز، ملایر و کازرون افتتاح می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۰ تعداد فروشگاه‌ها به ۵۰ عدد برسد.

حجت الاسلام اسلامی‌فر افزود: سیاست فعلی ما در افزایش فروشگاه‌ها در شهرهای کوچک و فاقد کتابفروشی با هدف رساندن کتاب به کل کشور است و شهرهای لار، تویسرکان، ابرکوه و اردکان از شهر‌های هدف برای بهار سال ۱۴۰۰ هستند.

وی در پایان ضمن اعلام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پاتوق کتاب به استفاده از کتاب در ایام نوروز و خانه نشینی کرونایی توصیه کرده و ابراز داشت: نوروز امسال شروع قرن ۱۵ خورشیدی است. بیاییم قرن خود را با کتاب آغاز کرده و شعار «عید نوروز کتاب هدیه دهیم» را نهادینه و تبدیل به یک فرهنگ ایرانی اسلامی کنیم./998/

ارسال نظرات