۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۷۶۰۰۸

مدرسه عالی انوار طاها در دو مقطع سطح و خارج طلبه می پذیرد

مدرسه عالی انوار طاها در دو مقطع سطح و خارج طلبه می پذیرد
مدرسه عالی انوار طاها از بین ممتازین حوزه علمیه در دو مقطع سطح و خارج برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/ ۱۴۰۱ پذیرش می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مدرسه عالی انوار طاها از بین ممتازین حوزه علمیه در دو مقطع سطح و خارج برای سال تحصیلی ۱۴۰۰/ ۱۴۰۱ با ظرفیت محدود پذیرش می کند.

قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و انگیزشی، تعحد به تحصیل حداقل تا پایان دوره، تعهد به حضور تمام وقت و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی اتمام کامل سطح ۱ با حداقل معدل ۱۸ و اتمام کتبی و شفاهی پایه دهم حداقل معدل ۱۷ و معمم بودن به لباس مقدس روحانیت از شرایط پذیرش این مدرسه است.

برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی و پشتیبانی حوزه علمیه، بهره مندی از اساتید مجرب جهت راهنمایی و مشاوره علمی و تربیتی، استفاده از کتابخانه تخصصی فقه و اصول، بهره‌مندی از کمک هزینه تحصیل مناسب و حمایت های دیگر، فراهم کردن زمینه تدریس طلاب مدرسه همزمان با تحصیل، امکان ادامه تحصیل در مقطع خارج مدرسه همراه با فراگیری دانش های تخصصی از جمله مزایا تحصیل در مدرسه عالی انوار طاها است.

همچنین محصلین در مدرسه عالی انوار طاها از مزایای دیگری همچون بهره‌مندی از روش‌های نوین آموزشی با تاکید بر سنت های اصیل حوزه، امکان نشر آثار علمی و پژوهشی طلاب مدرسه، امکان استفاده از خوابگاه های مرکز مدیریت، ارائه گواهی علمی بعد از پایان دوره تحصیلی، بهره‌مندی از کارگاه های مهارت افزایی و کارورزی استنباط فقهی و امکان عضویت طلاب موفق در انجمن و پژوهشکده های مرتبط نیز بهره مند می شوند.

علاقه مندان به تحصیل در مقطع سطح این مدرسه می توانند از تاریخ ۱۶ اسفند تا ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ به نشانی www.howzeh-qom.ir مراجعه و ثبت نام نمایند همچنین متقاضیان مقطع خارج نیز باید در این تاریخ باید مراجعه حضوری به مدرسه داشته باشند.

لازم به ذکر است زمان آزمون مقطع سطح، پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ و زمان مصاحبه علمی انگیزشی مقطع ثبت خارج از شنبه مورخ اول خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس قم خیابان معلم کوچه ۱۲ جنب جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پلاک ۲۶ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ۰۲۵۳۷۸۳۹۷۶۷ و ۰۹۱۰۹۶۷۵۲۰۳ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات