۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۷۶۱۶۰
یادداشتک واصله؛

نکاتی درباره اجرای مناظره علوی بروجردی و خسروپناه

نکاتی درباره اجرای مناظره علوی بروجردی و خسروپناه
در 2 مورد مجری مناظره جمع بندی های نادقیقی از بحث داشت که استاد خسروپناه هم نسبت به این موارد تذکر دادند.

برگزاری مناظره بعد از رفت و برگشت دیدگاه های دو طرف مناظره در بستر رسانه ها، اقدامی ارزشمند بود تا برای طرفین و مخاطب، فرصتی برای دقت بیشتر فراهم شود.

نکاتی در نقد عملکرد مجری محترم نشست تقدیم می شود. بر اساس یک تحلیل، ورود مجری در 13 مورد، ایفای نقش اجرای جلسه بود، 3 مورد طلب واضح تر کردن نکات از استاد خسروپناه، 1 مورد جمع بندی کلی، 1 مورد تبیین فرمایش آقای علوی و یک مورد تایید فرمایش ایشان.

در 2 مورد نیز ایشان جمع بندی های نادقیقی از بحث داشتند که استاد خسروپناه هم نسبت به این موارد تذکر دادند. برخورد مجری، بسیار محترمانه و مودبانه نسبت به اساتید بود و از این جهت قابل تقدیر است.

برای برنامه های آینده، پیشنهاد این است که در موضوع مرتبط با علم، از تخصص همان علم در اجرای جلسه (مثلا این جلسه، علم اقتصاد بود) کمک گرفته شود که با فلسفه علم هم آشنا بوده و دارای تحصیلات حوزوی نیز باشد. ضمن اینکه می تواند تخصص ایشان، فلسفه علم به همراهی تحصیلات حوزوی باشد.

در این مناظره در بخش اول، آقای علوی بحث خود را بیان فرمودند، بخش دوم آقای خسروپناه فرمودند، بخش سوم آقای علوی و اما در بخش چهارم که البته طولانی تر بود و قاعدتاً نوبت استاد خسروپناه بود، جلسه به گفتگوی میان دو استاد گذشت و وقت اختصاصی نوبت چهارم، اختصاص داده نشد.

سینا فارسی نسب

حسین عجمی
ارسال نظرات