۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۷۶۱۹۵
جهش تولید (۴۸)؛

ناکارآمدی دولت در تحقق جهش تولید آشکار است

ناکارآمدی دولت در تحقق جهش تولید آشکار است
حجت الاسلام خلیل امیری زاده گفت: دولت موظف است که در دوره چهار ساله خود، حداقل ۲۰٪ از وظایف خود را، به اتمام برساند ولی علنا به موضوع شعار جهش تولید، بی توجه بوده است.

حجت الاسلام خلیل امیری زاده عضو انجمن های علمی حوزه علمیه و مدرس حوزه در موضوع تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی، به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: دلیل نام گزاری سال ۹۹ به عنوان جهش تولید یعنی شاخصه و نشانه ای که مسئولین باید آن را اصل قرار دهند.

وی اظهار داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری این سال را به نام جهش تولید نام گزاری کردند، از طرف دولت و نهادهای مربوطه، عملا اقدامی در این راستا صورت نگرفته است و مضاف بر آن، دلایل ذکر شده هم مبنی بر این امور، قابل قبول نمی باشد.

حجت الاسلام امیری زاده بیان کرد: دولت موظف است که در دوره چهار ساله خود، حداقل ۲۰٪ از وظایف خود را، به اتمام برساند ولی علنا به موضوع شعار جهش تولید بی توجه بوده است.

مدرس حوزه در پاسخ به سئوال خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی رسا مبنی بر ارائه راهکار مناسب، افزود: نهادهای تاثیرگزار مانند صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد، اقدامات لازم را بعمل آورند و دولت تحریم و کمبود منابع را، برای کم کاری و عدم تحقق جهش تولید بهانه نکند و به آن مواردی که باعث موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، اقدام و عمل کند.

سینا ریاحی
ارسال نظرات