۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۶۷۶۲۱۶

برگزاری همایش بین المللی بیانیه گام دوم و جهان اسلام + لینک آنلاین

برگزاری همایش بین المللی بیانیه گام دوم و جهان اسلام + لینک آنلاین
همایش بیانیه گام دوم و جهان اسلام در دو محور گام اول انقلاب و آورده های تمدنی آن (با رویکرد تمدنی) و گام دوم انقلاب و جهان اسلام-امت اسلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، همایش بین المللی بیانیه گام دوم و جهان اسلام توسط دفتر تبلیغات اسلامی به صورت مجازی برگزار می شود.

این همایش در دو محور گام اول انقلاب و آورده های تمدنی آن (با رویکرد تمدنی) و گام دوم انقلاب و جهان اسلام-امت اسلام برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام، نگاه علمی و عالمانه به ساحت بین‌الملل و پژواک تاثیرات گام نخست انقلاب در جهان اسلام و حوزه بین الملل است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می تواند با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۱۵۲۶۱۲ تماس حاصل کرده و یا به حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی چهارراه شهدا ابتدای خیابان معلم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طبقه چهارم مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این همایش روز دوشنبه18اسفند ماه 99 از ساعت9 صبح تا اذان مغرب برگزار خواهد شد و علاقمندان برای شرکت در این همایش می توان از لینک های زیر اقدام نمایند:

لینک افتتاحیه و اختتامیه همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام :
http://dte.bz/k0vdS

لینک پنل انقلاب اسلامی و آورده‌های تمدنی آن در گام نخست :
http://dte.bz/N2Zd9

لینک پنل گام دوم انقلاب و جهان اسلام :
http://dte.bz/t1v3K

ارسال نظرات