۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۷۶۲۵۳
فرهنگ و جهش تولید (۴۹)؛

مرد اول میدان اقتصاد جامعه دولت است

مرد اول میدان اقتصاد جامعه دولت است
نجف آبادی گفت : همه مسائل را نباید از روحانیون طلب کرد، زیرا روحانیون معزز در بعضی از مسایل محدود و معذور می باشند و شخص اولی که باید آستین خود را بالا بزند دولت است.

همایون سامه یح نجف آبادی رئیس انجمن و نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در موضوع جهش تولید از دیدگاه فرهنگی به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۹ را سال جهش تولید نامگذاری کردند و همه ما نسبت به این رهنمود و شعار، مسؤول هستیم.

وی ادامه داد: وظیفه ما در قبال چنین وظیفه ای، عمل به آن می باشد ولی علیرغم دلسوزی مقام معظم رهبری، دولت در تحقق این شعار، کارنامه درخشانی نداشته است.

نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: علت عدم تحقق فرموده مقام معظم رهبری را در ابتدا باید ریشه یابی کرد و سپس به رفع مشکل آن اقدام نمود تا مشکلات کشور و جامعه سامان بخشد.

وی افزود: با افزایش فرهنگ استفاده از تولیدات ایرانی، ایجاد اعتماد به نفس به مصرف کننده و تولید کنندگان، حمایت از کارخانه های ایرانی و معافیت مالیاتی و پرداخت یارانه می توان اقتصاد مرده جامعه را دوباره احیا کرد.

همایون سامه یح نجف آبادی با توجه به نگاه پرتوقع جامعه از روحانیون اظهار داشت: همه مسائل را نباید از روحانیون طلب کرد؛ زیرا روحانیون گرامی و معزز در بعضی از مسائل محدود و معذور می باشند و شخص اولی که باید آستین خود را بالا بزند دولت و دستگاه های اجرایی می باشند که با ایجاد زیر ساخت درست و صحیح، مشکلات کشور را بهبود می بخشند.

سینا ریاحی
ارسال نظرات