۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۶۷۶۴۱۳

انتخاب مدیر قرارگاه جهادی پیامبر اعظم مرکز خدمات به‌عنوان مدیر برگزیده

انتخاب مدیر قرارگاه جهادی پیامبر اعظم مرکز خدمات به‌عنوان مدیر برگزیده
حجت الاسلام حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و مدیر قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات به عنوان مدیر برگزیده جهادی تقدیر شد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا،  هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی بعدازظهر روز دوشنبه 18 اسفند با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رضا اردکانیان وزیر نیرو با تقدیر از خانواده شهدا و مدیران برگزیده جهادی در ساختمان اجلاس خبرگان رهبری برگزار شد.

در این مراسم از حجت الاسلام علی اوسط حسام افروز معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و مدیر قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) مرکز خدمات به عنوان مدیر برگزیده جهادی در عرصه توسعه کشور تقدیر شد.

قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) با دستور رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و پس از شیوع ویروس کرونا به منظور ساماندهی گروه‌های جهادی مرکز خدمات و طلاب برای مقابله با این ویروس راه‌اندازی شد.

این قرارگاه پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای طرح مواسات مؤمنانه در سطح کشور، در این زمینه ورود کرد و تاکنون سه مرحله طرح مواسات را در سراسر کشور اجرا نموده است.

با توجه به ارائه گزارش یک‌ساله مرکز خدمات به انجمن مدیریت جهادی کشور، شورای سیاست‌گذاری هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی، مدیر قرارگاه را به‌عنوان مدیر برگزیده جهادی انتخاب کرد.

گفتنی است، انجمن مدیریت جهادی کشور، به‌عنوان تشکلی ملی با اهداف کمک به پیاده‌سازی منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های مدیریت جهادی، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و وحدت تمامی سازمان‌های دولتی و خصوصی کشور در جهت منافع ملی تشکیل شده است و این انجمن هفتمین همایش ملی مدیریت جهادی را با شعار "مدیریت جهادی، لازمه توسعه و پیشرفت کشور" در سالن اجلاس خبرگان رهبری برگزار کرد.

این گزارش حاکی است، پیرو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ درباره به‌کارگیری مدیریت جهادی در اداره کلیه امور کشوری و لشکری، شش دوره همایش ملی مدیریت جهادی در سال‌های گذشته، با حضور جمع کثیری از مدیران منتخب جهادی در بخش‌های دولتی و خصوصی و با اجرای مراسم تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور برگزار شده است.

ارسال نظرات