۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۷۶۶۰۹

علمای هند درخواست جنجالی تحریف قرآن را محکوم کردند

علمای هند درخواست جنجالی تحریف قرآن را محکوم کردند
علمای شیعه و اهل سنت هند درخواست یک مقام سابق شورای وقف اوتارپرادش برای حذف بخشی از آیات قرآن را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، رهبران شیعه و اهل سنت هند یک‌صدا درخواست یک مقام سابق شورای وقف اوتارپرادش برای حذف آیاتی از قرآن را محکوم کردند.

مولانا کلب جواد، از رهبران شیعیان و دبیرکل مجلس علمای هند و مولانا خالد رشید فرنگی محلی در سخنانی اقدام ضد اسلامی وسیم رضوی، رئیس پیشین شورای وقف اوتارپرادش برای حذف ۲۶ آیه از قرآن را محکوم کردند و خواستار دستگیری و مجازات وی شدند.

مولانا کلب جواد اعلام کرد: رضوی نه شیعه است و نه سنی. وی عامل نیروهای ضد اسلامی است و اگر مقامات دولتی او را دستگیر نکنند، نشان می‌دهد که آنها نیز خواستار آشوب و فتنه در جامعه مسلمانان هند هستند.

وسیم رضوی با ادعای اینکه این ۲۶ آیه خشونت و جهاد را ترویج می‌کنند، درخواستی به دادگاه عالی هند برای حذف این آیات از قرآن ارائه کرده است.

همچنین حسنین جعفری، رئیس سازمان اسلامی انجمن رفاه شیعیان حیدر کرار دادخواست رضوی علیه قرآن را محكوم كرد. آقا سیدحسن موسوی الصفوی، رئیس انجمن شیعیان جامو و کشمیر نیز دادخواست تحریف قرآن و سوره‌های آن را به شدت محکوم کرد. وی در بیانیه‌‌ای گفت که وسیم رضوی مطابق خواست دولت هند عمل کرده که به طور سیستماتیک عزت مسلمانان را هدف قرار داده است./۹۸۸/

منبع: تایمز آو ایندیا

ارسال نظرات