۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۷۶۶۳۴

برگزاری دوره تابستانه ویژه طلاب سطوح عالی

برگزاری دوره تابستانه ویژه طلاب سطوح عالی
طلاب سطوح عالی تا اول تیر ۱۴۰۰فرصت دارند با انتخاب درس در سامانه پیشخوان در دوره تابستانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، دوره تابستانه سال تحصیلی ۱۳۹۹/۱۴۰۰ توسط معاونت سطوح عالی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

استفاده از فرصت تابستان و کاستن از ایام تعطیلی و افزایش زمان تحصیل، تقویت بنیه علمی طلاب، تکمیل نواقص درسی و ارتقا و پیشرفت تحصیلی طلاب، تقویت مراکز هدایت علمی، تربیتی، ایجاد زمینه مسائد برای آشنایی طلاب با مراکز هدایت علمی، تربیتی  و مهارت های کاربردی پژوهشی از جمله اهداف این دوره است.

گفتنی ‌است مخاطبین این دوره کهه در مراکز هدایت علمی تربیتی برگزار می‌شود، طلاب فعال پایه‌های هفت تا ده احمد اعم از طلاب فعال در طرح هدایت علمی تربیتی و طلاب آزاد هستند.

فعال بودن پرونده آموزشی طلاب در سال تحصیلی جاری و مراجعه و انتخاب درس در سامانه پیشخوان تا تاریخ اول تیر ۱۴۰۰ از جمله شرایط عمومی طلاب متقاضی شرکت در دوره تابستان است.

همچنین بهره‌مندی از امتیاز فعالیت های کلاسی مخصوص طلاب طرح هدایت علمی تربیتی، آشنایی با مراکزی  هدایت علمی تربیتی و محاسبه سابقه تدریس اساتید برای سال تحصیلی 1399/ 1400از جمله مزایای شرکت در دوره تابستان است.

لازم به ذکر است  نمره قبولی در کلیه امتحانات دوره تابستان دوازده است در صورت عدم کسب نمره قبولی  طلاب می توانند امتحانات شهریورماه سطوح عالی نیز شرکت کنند و چنانچه موفق به کسب نمره قبولی نشوند، باید برای سال آینده طبق ضوابط عمل کنند.

شایان ذکر است حداقل دوره تابستان چهل روز است و در هر روز برای طلاب طرح قدیم حداقل ۴ و برای طلاب طرح جدید سه جلسه درسی برگزار خواهد شد؛ روزهای پنج‌شنبه جزئیات ایام درسی محسوب می‌شود و حضور و غیاب شرایط و ضوابط اعمال خواهد شد.

ارسال نظرات