۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۷۶۶۹۹
قالیباف:

آل‌هاشم از پرچمداران احیاء آرمان انقلاب است

آل‌هاشم از پرچمداران احیاء آرمان انقلاب است
رئیس مجلس گفت: حجت‌الاسلام آ‌ل‌هاشم به خوبی توانسته مسیر علمایی چون آیت‌الله مدنی را زنده کند و نشان دهد بدون زندگی کردن با مردم نه می‌توان مشکلات آنها را فهمید و حل کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، رئیس مجلس شورای اسلامی، روز شنبه (۲۳ اسفند)، به منظور شرکت و سخنرانی در همایش بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی وارد تبریز شد.

قالیباف در این سفر ابتدا با حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

او سپس به دانشگاه تبریز رفت و در همایش«شهید شیخ محمد خیابانی» سخنرانی کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی پس از بازگشت به تهران در اینستاگرامش نوشت: «امروز میهمان مردم شریف آذربایجان، علمای این دیار و نمایندگان پر تلاش و خدوم آذربایجان‌شرقی بودم و دیدم عموم مردم تا چه اندازه به حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقای آل‌هاشم ( امام جمعه تبریز) علاقمند هستند و جوانان چقدر با این عالم دوست داشتنی و مهربان، راحت و صمیمی معاشرت می‌کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم به خوبی توانسته‌اند مسیر علمایی چون آیت‌الله شهید مدنی را زنده کنند و نشان دهند که بدون زندگی کردن با مردم نه می‌توان مشکلات آنها را فهمید و نه می‌توان راه حلی برای آن پیدا کرد.

حاج آقای آل‌هاشم امروز یکی از پرچمداران مسیر احیاء آرمان‌های ناب انقلاب اسلامی در نسبت مسوولان با مردم هستند و تا امروز این حرکت را به خوبی و با تمام توان پیش برده‌اند.

با نقش‌آفرینی عموم جوانان از جمله جهادی‌ها و باکری‌های جوانی که در شهرها و روستاهای سراسر خطه آذربایجان، آرام و بی‌توقع مشغول مجاهدت هستند و با راهبری علمایی چون حجت‌الاسلام آل‌هاشم، ان‌شاءالله آینده‌ای بسیار درخشان و مثال زدنی در انتظار آذربایجان سرافراز خواهد بود.»

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
با سلام و احترام بر امام عزیز و بزرگوار تیریز ، شهر دیانت ، غیرت و مردانگی ، جهت ابراز ارادت و علاقه به خدمت آن عالم محبوب ، زادالله عز و جل حیاته الکریمة الله ،عرض میکنم : سلام اولسون سنه ای آل هاشم __یروندیر گئوزم اوسته مثل قاشم __دیایدی دشمنون گئو زنه داشم __نه خوشدیر دین یولوندا گدسا باشم .
0
0