۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۷۶۷۰۲
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

امتحان متقاضیان ورود به حوزه های علمیه اوایل خرداد سال آینده برگزار می شود

امتحان متقاضیان ورود به حوزه های علمیه اوایل خرداد سال آینده برگزار می شود
کرمانشاه - مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: امتحان ورودی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه بر اساس تصمیم گیری های انجام شده در اوایل خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین صادق ایرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ریا در کرمانشاه عنوان کرد: کماکان تمامی مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه تا پایان هفته باز است و معاونین، استاید و طلاب حضور مستمری در این مراکز دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: در بحث بازگشایی مدارس علمیه در استان کرمانشاه تفاوت هایی وجود دارد بدین معنا که برخی از مدارس به صورت کامل در طول تعطیلات عید نورز به صورت کامل در تعطیلات به سر می برند.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه ادامه داد: البته با توجه به تقویم آموزشی حوزه های علمیه برخی از مدارس علمیه همانند مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه تنها در هفته اول از سال نو تعطیل می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سوی دیگر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) کرمانشاه به صورت کامل تا پایان تعطیلات 13 روزه نوروز تعطیل خواهد بود.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث امتحان ورودی متقاضیان ورود به حوزه های علمیه براساس تصمیم گیری های انجام شده این آزمون در اوایل خردادماه سال آینده برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امیدواریم که سال پیش رو برای همه ملت ایران به ویژه طلاب و روحانیون سالی پربار در بُعد دینی و معنوی باشد و در سال آینده شاهد رشد کمی و کیفی مدارس علمیه سطح استان کرمانشاه باشیم، زیرا پتانسیل های رشد کمی و کیفی مدارس علمیه در این خطه از ایران اسلامی به خوبی مهیاست./1400/

ارسال نظرات