۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۶۷۶۵۶۰
امام جمعه کرمانشاه:

دشمنان ارزش های والای انقلاب را آماج حملات خود قرار داده اند

دشمنان ارزش های والای انقلاب را آماج حملات خود قرار داده اند
کرمانشاه - آیت الله علما گفت: دشمنان ارزش های والای این انقلاب را آماج حملات خود قرار داده اند بنابراین باید برای حفظ این ارزش های والا همگی وارد میدان شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه  های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: بی گمان این انقلاب اسلامی و مردمی مدیون خون های پاک شهیدان انقلاب اسلامی که برای حفظ این نظام جان خود را فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: بنابراین ما اکنون وظیفه داریم برای قدردانی و سپاس از ایثار و رشادت شهدا، همواره نام این عزیزان را در جامعه زنده نگه داریم و این امر برای همه ما یک ضرورت است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز باید بتوانیم که روحیه ایثار، جهاد و منش و سیره شهدا را به نسل های نوجوان و جوان جامعه منتقل کنیم.

امام جمعه کرمانشاه افزود: از سوی دیگر امروز دشمنان ارزش های والای این انقلاب را آماج حملات خود قرار داده اند بنابراین باید برای حفظ این ارزش ها و داشته های والا باید همگی وارد میدان شویم.

آیت الله علما در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی شهر بی دفاع حلبچه توسط رژیم بعث صدام، گفت: جنایتی که صدام معلون در حق مردم بی دفاع شهر حلبچه انجام داد برای همیشه در ذهن مردم و تاریخ بشریت ماندگار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هنوز خطر کرونا در جامعه به قوت خود باقی است، گفت: به فرموده امام خامنه ای حفظ دستور العمل ها و پروتکل های بهداشتی در مقابل شیوع بیماری کرونا یک وظیفه همگانی است که همه باید در این  باره بسیار حساس باشیم.

آیت الله علما تاکید کرد: باید مردم و جامعه با رعایت دستورالعمل های موجود از شیوع موج دوباره کرونا در جامعه جلوگیری کنند زیرا اوج گیری کرونا در جامعه باعث خسارت های جانی و مالی بسیاری برای کشور و استان می گردد./1400/

ارسال نظرات