۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۷۶۷۳۴
 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

پول و ثروت نباید معیار انتخابات و تبلیغات شود

پول و ثروت نباید معیار انتخابات و تبلیغات شود
کرمانشاه - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید فضای انتخابات و تبلیغات را معنوی کنیم تا پول نتواند در آن نقش آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی در نشست ائمه جمعه استان کرمانشاه گفت: احساس مسوولیت تمام اقشار جامعه در مقابل انتخابات پیش رو برای تعیین سرنوشت کشور امری ضروری است.

این استاد حوزوی با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: اگر در شورای شهر و یا یک شهرداری فسادی رخ داده نباید بواسطه آن مردم ‌را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: باید فضا به شکلی باشد که مردم نسبت به انتخابات احساس مسوولیت کرده و حضوری پرشور داشته باشند.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه برای حل مشکلات کشور و شهرها در انتخابات شرکت و افراد اصلح را انتخاب کنیم، یادآور شد: در صورتی که در انتخابات شرکت و افراد مناسب را انتخاب نکنیم، مشکلات حل نخواهند شد.

وی اضافه کرد: احساس می کنم‌ افراد شایسته تمایلی به داوطلب شدن در انتخابات شوراهای شهر و روستا ندارند از این رو معتمدان محلی و افراد تاثیر گذار باید شایستگان را تشویق کنند تا در این انتخابات داوطلب شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ترویج فضای معنوی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فضای انتخابات و تبلیغات را معنوی کنیم تا پول نتواند در آن نقش آفرین باشد.

آیت الله محمود محمدی عراقی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند کارکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا سیاسی نیست و نیاز به تخصص دارد تا افراد شایسته را برای نشستن در صندلی شوراها انتخاب کنند./1400/

ارسال نظرات