۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۷۶۷۶۱

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی کتاب سال بانوان + لینک

آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی کتاب سال بانوان + لینک
آخرین مهلت ارسال آثار به سومین همایش ملی کتاب سال بانوان که توسط جامعه الزهرا(س) برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، آخرین مهلت ارسال آثار به سومین همایش ملی کتاب سال بانوان که توسط جامعه الزهرا(س) برگزار می شود، پایان تیرماه ۱۴۰۰ است.

آثار منتشر شده بانوان اعم از تالیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی اسلامی، مقالات علمی پژوهشی منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی و رساله های سطح چهار و دکترای بانوان در عرصه علوم انسانی اسلامی دفاع شده در سال ۹۸ و ۹۹ شرایط پذیرش در این همایش ملی را دارند.

همچنین موضوعات آثار همایش ملی کتاب سال بانوان شامل تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تبلیغ، سیره و تراجم فقه و حقوق، اصول فقه، روش شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، معنویت و آینده پژوهی است.

لازم به ذکر است محور ویژه همایش ملی کتاب سال بانوان نیز آثار منتشر شده بانوان و آقایان با موضوع زن و خانواده است‌.

علاقمندان از دو طریقه تکمیل فرم ثبت نام از طریق سایت همایش با مراجعه حضوری به دبیرخانه همایش و یا ارسال دو نسخه از اثر به دبیرخانه همایش می توانند آثار خود را به همایش ملی کتاب سال بانوان ارسال کنند.

گفتنی است علاقمندان به شرکت در این همایش و پژوهشگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات